Gjest Hjelp! Er hun gravid? Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Hei Får 2 uker siden hadde jeg sex med kjæresten min. Hun går på p-piller og jeg kom ikke inni hun da jeg hoppet av i svingen, så det kan hende jeg har kommet litt inni henne. Men problemet er at hun gikk på sukker piller den uka vi gjore det, får at hun skulle sjekke om alt var OK med kroppen. Så hun fikk mensen 4 dager senere. Og ca 1 uke og 4 dager senere begynte hun å bli svimmel,sliten og hodepine og litt kvalme. Nå 2 uker senere er hun svimmel,sliten og hodepine. Kan hun være gravid? Lenke til kommentar
Magnevv Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Nei, hun kan ikke være gravid. Hadde du vært gravid ville hun ikke hatt mensen. Det er forresten fremdeles trygt å ha sex mens hun er på sukkerpillen (så lenge det er det p-pille syklusen sier hun skal være på) Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 hun er nok ikke gravid. Man er sikker selv om man går på sukkerpiller Svimmelhet,hodepine og slitenhet kan komme av mye rart som stress, arbeider mye,tenker mye ++ ps: man kan blø selv om man er grabid men det er veldig sjeldent og tiler sterkt på dette er tilfelde Lenke til kommentar
Thefka Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Om hun hadde en normal mensperiode (spør henne), så må du være "velsignet" med supersperm om den skal overleve inne i henne mens det renner blod UT i nesten en uke. Så mest sannsynlig kan du puste lettet ut, hun er nok IKKE gravid. Lenke til kommentar
Gjest Hjelp! Er hun gravid? Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Det var deilig å høre hun har vært svært bekymret over at hun kunne ha blitt gravid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå