Aleks Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Hei. Vi har et lite veddemål gående her på fløyen. Som vanlig er de kanskje ikke så veldig smarte. Dette veddemålet går ut på om jeg tørr og ta et vepsestikk til pungen. Lurer bare på om det kan være skadelig på noen måte? Setter pris på svar. 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Kun om du har allergi mot veps. Vepsestikk dreper flest av alle dyr. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 Ring lege og spør? Virker som en god ide. Er det et spesielt nummer jeg kan ringe som tilbyr spørsmål angående slike ting? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Med mindre du er allergisk så er det bare ekstremt ubehagelig. 3 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 Kan like så godt spørre om biestikk da de er vanskelige å se forskjell på. Med mindre du er allergisk så er det bare ekstremt ubehagelig. Stakk meg selv med en veps i armen i går og det eneste jeg merket var svie og litt kløe og hevelse i dag. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Gjør det Aleks. I believe in you. Og nei, IKKE post bilde her etterpå Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 Gjør det Aleks. I believe in you. Og nei, IKKE post bilde her etterpå Lurer bare på om hevelsen kan kvele noe der nede. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Damer pleier å sette pris på vepsestikk på pungen. Jo flere jo bedre Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Gjør det Aleks. I believe in you. Og nei, IKKE post bilde her etterpå Lurer bare på om hevelsen kan kvele noe der nede. Redd for å bli steril ? Ta vepsestikket i skrukken da vel! Der er det jo bare kjøtt og hud Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 Gjør det Aleks. I believe in you. Og nei, IKKE post bilde her etterpå Lurer bare på om hevelsen kan kvele noe der nede. Redd for å bli steril ? Ta vepsestikket i skrukken da vel! Der er det jo bare kjøtt og hud Hvem er vel ikke redd for å bli steril. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Ettersom du ser ut som du i det hele tatt vurderer dette tror jeg neppe du har blitt stukket av veps hittil. Vepsen når den stikker pumper inn gift som selv på armen gjør meget vondt. Og selv om du skulle ombestemme deg og dra vepsen bort så henger brodden igjen med bakparten som fortsatt pumper inn mere gift. Smerten varer i flere dager før det gir seg. Er du allergisk kan du få sterke reaksjoner utover at det bare hovner opp og gjør vondt, og dette er bare et vanlig vepsestikk på armen. Og du skulle ha det i pungen. 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Plutselig sitter du der med en ereksjon som varer til snoppen blir svart og detter av. 4 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 Ettersom du ser ut som du i det hele tatt vurderer dette tror jeg neppe du har blitt stukket av veps hittil. Vepsen når den stikker pumper inn gift som selv på armen gjør meget vondt. Og selv om du skulle ombestemme deg og dra vepsen bort så henger brodden igjen med bakparten som fortsatt pumper inn mere gift. Smerten varer i flere dager før det gir seg. Er du allergisk kan du få sterke reaksjoner utover at det bare hovner opp og gjør vondt, og dette er bare et vanlig vepsestikk på armen. Og du skulle ha det i pungen. Det er bie du snakker om som slepper brodden. Og jeg tok en veps i fingrene og stakk meg selv i armen i går. Litt svie i starten og nå klør det bare og har en liten hevelse. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Ettersom du ser ut som du i det hele tatt vurderer dette tror jeg neppe du har blitt stukket av veps hittil. Vepsen når den stikker pumper inn gift som selv på armen gjør meget vondt. Og selv om du skulle ombestemme deg og dra vepsen bort så henger brodden igjen med bakparten som fortsatt pumper inn mere gift. Smerten varer i flere dager før det gir seg. Er du allergisk kan du få sterke reaksjoner utover at det bare hovner opp og gjør vondt, og dette er bare et vanlig vepsestikk på armen. Og du skulle ha det i pungen. Pingle 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 Plutselig sitter du der med en ereksjon som varer til snoppen blir svart og detter av. Baserer du dette på fakta? Hvorfor skulle jeg få ereksjon av å bli stukket av en veps Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Plutselig sitter du der med en ereksjon som varer til snoppen blir svart og detter av. Baserer du dette på fakta? Hvorfor skulle jeg få ereksjon av å bli stukket av en veps Stimuli av blodårer og whatnot ? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 Sviende smerte kan vel være pirrende. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Liker litt smerte vettu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå