Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Vepsestikk i pungen.


Aleks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ettersom du ser ut som du i det hele tatt vurderer dette tror jeg neppe du har blitt stukket av veps hittil.

Vepsen når den stikker pumper inn gift som selv på armen gjør meget vondt.

Og selv om du skulle ombestemme deg og dra vepsen bort så henger brodden igjen med bakparten som fortsatt pumper inn mere gift.

Smerten varer i flere dager før det gir seg.

Er du allergisk kan du få sterke reaksjoner utover at det bare hovner opp og gjør vondt, og dette er bare et vanlig vepsestikk på armen.

Og du skulle ha det i pungen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ettersom du ser ut som du i det hele tatt vurderer dette tror jeg neppe du har blitt stukket av veps hittil.

Vepsen når den stikker pumper inn gift som selv på armen gjør meget vondt.

Og selv om du skulle ombestemme deg og dra vepsen bort så henger brodden igjen med bakparten som fortsatt pumper inn mere gift.

Smerten varer i flere dager før det gir seg.

Er du allergisk kan du få sterke reaksjoner utover at det bare hovner opp og gjør vondt, og dette er bare et vanlig vepsestikk på armen.

Og du skulle ha det i pungen.

Det er bie du snakker om som slepper brodden. Og jeg tok en veps i fingrene og stakk meg selv i armen i går. Litt svie i starten og nå klør det bare og har en liten hevelse.

Lenke til kommentar

Ettersom du ser ut som du i det hele tatt vurderer dette tror jeg neppe du har blitt stukket av veps hittil.

Vepsen når den stikker pumper inn gift som selv på armen gjør meget vondt.

Og selv om du skulle ombestemme deg og dra vepsen bort så henger brodden igjen med bakparten som fortsatt pumper inn mere gift.

Smerten varer i flere dager før det gir seg.

Er du allergisk kan du få sterke reaksjoner utover at det bare hovner opp og gjør vondt, og dette er bare et vanlig vepsestikk på armen.

Og du skulle ha det i pungen.

 

Pingle

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...