joyu24 Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Etter â ha lett pâ forumet, sâ ser jeg at det ikke finnes noen trâd om Community! Dette mâ vi rette opp i. Sâ alle Community elskere fâr nâ en trâd de kan snakke i Sesong 2 starter 23.September pâ NBC. Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Morsom serie. Kan anbefales til alle! ELSKER paintball-episoden Sesong 2 blir spennende. 1 Lenke til kommentar
joyu24 Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 Modern Warfare(Paintball episoden) er noe helt ekstremt morsom ja Herregud sâ morsomt nâr Señor Chang kommer inn med paintballgevaer og bomber! Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Yes! Elsker Community! Modern Warfare er helt klart favorittepisoden, en sjeldent fantastisk episode Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Gleder meg til sesong 2 Danny Pudi gjør en fantastisk jobb som Abed, helt klart favoritt karakteren min i serien. 2 Lenke til kommentar
joyu24 Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 Oreo, enig med deg der, Danny Pudi gjör en ekstremt god jobb som Abed(Andre eksempler er jo Moss i IT Crowd og Chuck i Chuck )! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Abed, Senor Chang og Pierce. Jeff, Troy og Annie er også grei til tider. Mens Brita og Shirley er mer sånn karakterer jeg bare ler av. Mange gode gjesteskuespiller i og i sesong 1. Elsket keramikk-lærærn spilt av Tony Hale(fra Arrrested Development). http://www.youtube.com/watch?v=3htFMgJBejw Også har du Dean`en, kidsa Jeff ble irritert over, Jack Black o.s.v. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Fantastisk serie. Jeg gleder meg enormt til sesong 2. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Elsker denne serien, gleder meg til Season 2 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) For å ikke høres klisje ut. Fantastisk serie! Beste scenen i serien må være når Abed skal forføre Annie. Edit: Hva ønsker dere å se i den kommende sesongen? Selv er jeg litt for romance, og ønsker mer av Annie og Jeff. Endret 30. august 2010 av Hille Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Abed er personen som gjør at jeg likte serien så godt som jeg gjorde, derfor håper jeg at han får minst like stor plass i sesong 2 som han hadde i sesong 1 Lenke til kommentar
BadThings Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Abed er klart den karakteren jeg liker best, uten han hadde det ikke vært særlig mye.. Han MÅ få minst like stor rolle som i ses 1:) Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Første bildene av Betty White`s gjesterolle i Community: http://www.youtube.com/watch?v=-nQjwYQdgmY Glee. Jeg elsker hvordan denne serien til tider tørr å disse en annen serie fra samme kanal. Veldig sjelden dette blir gjort. Lenke til kommentar
hårknute Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Jeg begynte å se denne serien på grunn av Chevy Chase, jeg. Men han er ikke den morsomste akkurat her. Liker serien veldig godt. Spansklærern var morsom, og hele konseptet rundt dette: Alle må jo forstå at dersom en asiater er spansklærer, er det noe som ikke stemmer, eller ... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Så herlig! Trodde jeg hadde sett hele sesongen, men det var visst 25 episoder, ikke 22. Dumme fiskeklubben min hadde visst ikke kjøpt inn alle artene. Lenke til kommentar
joyu24 Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 Kun 3 dager igjen til premieren nâ! Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 And its back. Og hvilken start, definitivt den beste komedien jeg har sett siden AD. Om Community ikke eier Big Bang Theory gir jeg opp menneskeheten. Well the americans anyways. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Akkurat idag synes eg The big bang Theory var bedre Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Jeg var ikke veldig imponert over sesongpremieren. Ingen dårlig episode, men ikke noen veldig god episode heller. Hvis vi skal sammenligne med TBBT vil jeg si at TBBT er helt klart bedre, etter min subjektive mening. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Jeg liker både TBBT og Community, men etter min mening er Community langt bedre enn TBBT. Jeg liker uansett single-camera serier bedre enn multi-camera serier (de som filmes i studio med publikum som liksom syns alt som blir sagt er "le høyt"-morsomt, og bruk av laughtrack.) Mine favoritter er Jeff, Troy, Abed, Pierce og Chang, som kan være morsomme både for seg selv og sammen med andre, mens Britta, Shirley og Annie trenger på en måte noen av de andre for å bli morsomme. Det er veldig morsomt når Troy er stressa/redd, veldig bra spilt av Donald Glover. Hans samspill med Pudi (Abed) er morsomt uansett hva de gjør. Jeffs kommentarer til de andre er alltid gode og "spot on", spesielt hans samhandlinger med Pierce. andre gode roller: Starburns, Dean Pelton, Micronipples(Vaughn), Leonard. Endret 11. november 2010 av chairgame Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå