Populært innlegg Pubé Skrevet 18. august 2010 Populært innlegg Del Skrevet 18. august 2010 Fra kvinnelogikk tråden. Om det ikke er et direkte gullkorn, lo jeg godt for det! I dag var første skoledag. Jeg luftet bikkja mi ca 20 minutter før skolen begynte. Så hørte jeg noen komme nedover veien på sørsiden av huset mitt og jeg dro kjensel på en stemme. Det var to jenter i klassen min og hun ene var svært engstelig pga sminken sin. Jeg satt på en stein i hagen noen meter unna, så jeg hørte godt hva de sa. "Det ser ut som jeg har bart," gjentok hun ene flere ganger. Så stoppet hun og gikk noen menter unna hun andre for at hun skulle se om det var synlig på avstand. De så meg ikke, og jeg syntes det var kjempemorsomt, så jeg sa ingenting. Jeg traff disse jentene igjen i midttimen. Jeg syntes ikke det så slik ut, men for å tulle med hun ene, spurte jeg: "Har du bart?" Dette besvarte hun med å gi meg en lang håndflate i ansiktet. Det var dumt av meg. 15 Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Jeg synes glimtet av sosial intelligens til slutt, var det beste. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Haha. Lurer på om denne jenta som slo, skulket resten av skoledagen Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Snakk om å være hårsår... Lenke til kommentar
Populært innlegg €uropa Skrevet 22. august 2010 Populært innlegg Del Skrevet 22. august 2010 Hun ble ikke blidere da jeg tilbød henne å låne barbermaskina mi. 11 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå