Ajaco Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Gruppe 4: Forumbruker: GrandMa // Ingame: GrandMaPwnz.797 Forumbruker: Tortuga // Ingame: Tortuga.566 Forumbruker: Hr Kotelett // Ingame: LlyD.985 Forumbruker: limEmil // Ingame: limE.612 Forumbruker: nanotech // Ingame: DNA.554 Forumbruker: Taakefjellet // Ingame: Unhealer.663 Forumbruker: PerPerson // Ingame: Kristian.593 Forumbruker: Noiz // Ingame: Noiz.353 Forumbruker: Inusagi // Ingame: ThangNho.980 Dette er gruppe 4. Kampresultater og eventuel gruppediskusjon taes i denne tråden. Dette for å unngå kaos i den originale turneringstråden. Lykke til! Resultater: Replays fra turneringen kan du finne her. Endret 25. august 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) GrandMaPwnZ.797 Endret 18. august 2010 av GrandMa Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 Addet til førstepost. Lenke til kommentar
thaugrud Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Okay! Jeg er ledig så godt som alle dager fra 15:30 til 22:00 så bare send meg en PM/ingame mld/post her når det passer for dere. Skal spille mot GrandMa 16:00 idag så bizzy da. GLHF allesammen. O.o Ingen som spiller terran i gruppen vår? La til alle jeg kunne og ser ut som det bare er Toss og Zerg til nå. Endret 18. august 2010 av nanotech Lenke til kommentar
PerPerson Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Kan spille 16:00 til 22:00 Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Satser på å få spilt neste uke, litt travelt denne Lenke til kommentar
PerPerson Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Den er grei, Men er det noe system for replays nå? Endret 18. august 2010 av PerPerson Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Må vel lagre dem også zippe alle sammen når du har spilt alle kampene dine. Når vil du spille? Kan når som helst før 2130. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 Skriv resultatet av de 2 kampene her, og legg ved replay som dokumentasjon. Går jeg utifra? Det som har blitt gjort i de andre trådene iallefall. Jeg oppdaterer førsteposten med rangeringer for øyeblikket. Så snart en kamp er spilt, oppdaterer jeg kamper spilt og poeng. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Tror man skal gjøre det når man har spilt ferdig alle kampene. Var hvertfall det jeg forsto ut i fra førstepost i turneringstråden. Lenke til kommentar
PerPerson Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Ok. Vi kan spille nå om du vil. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Tror man skal gjøre det når man har spilt ferdig alle kampene. Var hvertfall det jeg forsto ut i fra førstepost i turneringstråden. Blir ikke det litt kjedelig da? Jeg synes det er spennende å følge med på hvem som leder gruppa underveis. Jeg er ikke tålmodig nok til å vente på at alle blir ferdig før jeg får vite hvem som går videre. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Greit. Er pålogget SC2. Tror man skal gjøre det når man har spilt ferdig alle kampene. Var hvertfall det jeg forsto ut i fra førstepost i turneringstråden. Blir ikke det litt kjedelig da? Jeg synes det er spennende å følge med på hvem som leder gruppa underveis. Jeg er ikke tålmodig nok til å vente på at alle blir ferdig før jeg får vite hvem som går videre. Jo. Jeg synes også det. Sier bare det jeg tolket ut i fra Flin sin førstepost i den andre tråden jeg. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Tror man skal gjøre det når man har spilt ferdig alle kampene. Var hvertfall det jeg forsto ut i fra førstepost i turneringstråden. Ahh, mye mulig det altså. Flin sa at han skulle fikse med et system for replayene. Vi får nesten bare vente til vi får se hva for noe glupe greier han har pønsket ut. Jeg bare prøvder å vedlikeholde disse trådene så godt som lar seg gjøre jeg. Litt som avlastning for Flin, og litt for moroskyld Edit: Er det forresten mulig å lage tabeller på forumet her? Hadde vært stilig med tabeller. Endret 18. august 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 ja til tabeller! selv håper jeg på at reply kommer ettervert kampene spilles. Er noen av oss som liker reply svært godt Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Men vente med å laste opp replay's til vi alle er ferdig? Kan jo brukes til å få seg en urettferdig fordel? f.eks visst en som er protoss alltid går photon cannon rush, 4gates, zerg går 6pool, terran reaperrush etc etc. blir jo dette lett synlig med å se replays. Etter gruppespillet vil jo dette ikke ha noe å si alikevel for da ligger alle replayene ute. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Du har et poeng, men samtidig så kan jo det være et argument for at vi faktisk poster replays. At vi skal slippe at folk kun kjører 1 cheesy-taktikk. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) GrandMa (GrandMaPwnZ) vs Nanotech (DNA) GrandMaPwnZ 2:0 Nanotech. Replay: GrandMaPwnZ vs DNA.rar GrandMa (GrandMaPwnZ) vs PerPerson (kristian) GrandMaPwnZ 2:0 PerPerson. Replay: GrandMaPwnZ vs Kristian.rar Endret 24. august 2010 av GrandMa Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Jaaaaa. Noen flere som vil spille? Har 2 timer til å slå i hjel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå