Gå til innhold

Gruppe 4 - Diskusjon.no Starcraft 2 Turnering. Resultater og gruppediskusjon.

Anbefalte innlegg

Gruppe 4:

Forumbruker: GrandMa // Ingame: GrandMaPwnz.797

Forumbruker: Tortuga // Ingame: Tortuga.566

Forumbruker: Hr Kotelett // Ingame: LlyD.985

Forumbruker: limEmil // Ingame: limE.612

Forumbruker: nanotech // Ingame: DNA.554

Forumbruker: Taakefjellet // Ingame: Unhealer.663

Forumbruker: PerPerson // Ingame: Kristian.593

Forumbruker: Noiz // Ingame: Noiz.353

Forumbruker: Inusagi // Ingame: ThangNho.980

Dette er gruppe 4. Kampresultater og eventuel gruppediskusjon taes i denne tråden. Dette for å unngå kaos i den originale turneringstråden.

Lykke til!

Resultater:

Gruppe_4.png

Replays fra turneringen kan du finne her.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okay! Jeg er ledig så godt som alle dager fra 15:30 til 22:00 så bare send meg en PM/ingame mld/post her når det passer for dere.

Skal spille mot GrandMa 16:00 idag så bizzy da.

GLHF allesammen.

O.o Ingen som spiller terran i gruppen vår? La til alle jeg kunne og ser ut som det bare er Toss og Zerg til nå.

Endret av nanotech
Lenke til kommentar

Skriv resultatet av de 2 kampene her, og legg ved replay som dokumentasjon. Går jeg utifra? Det som har blitt gjort i de andre trådene iallefall. Jeg oppdaterer førsteposten med rangeringer for øyeblikket. Så snart en kamp er spilt, oppdaterer jeg kamper spilt og poeng.

Lenke til kommentar

Tror man skal gjøre det når man har spilt ferdig alle kampene. Var hvertfall det jeg forsto ut i fra førstepost i turneringstråden. :)

Blir ikke det litt kjedelig da?:p Jeg synes det er spennende å følge med på hvem som leder gruppa underveis. Jeg er ikke tålmodig nok til å vente på at alle blir ferdig før jeg får vite hvem som går videre. :whistle:

Lenke til kommentar

Greit. Er pålogget SC2.

Tror man skal gjøre det når man har spilt ferdig alle kampene. Var hvertfall det jeg forsto ut i fra førstepost i turneringstråden. :)

Blir ikke det litt kjedelig da?:p Jeg synes det er spennende å følge med på hvem som leder gruppa underveis. Jeg er ikke tålmodig nok til å vente på at alle blir ferdig før jeg får vite hvem som går videre. :whistle:

Jo. Jeg synes også det. Sier bare det jeg tolket ut i fra Flin sin førstepost i den andre tråden jeg. :)

Lenke til kommentar

Ahh, mye mulig det altså. Flin sa at han skulle fikse med et system for replayene. Vi får nesten bare vente til vi får se hva for noe glupe greier han har pønsket ut.

Jeg bare prøvder å vedlikeholde disse trådene så godt som lar seg gjøre jeg. Litt som avlastning for Flin, og litt for moroskyld :p

Edit: Er det forresten mulig å lage tabeller på forumet her? Hadde vært stilig med tabeller.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Men vente med å laste opp replay's til vi alle er ferdig? Kan jo brukes til å få seg en urettferdig fordel? f.eks visst en som er protoss alltid går photon cannon rush, 4gates, zerg går 6pool, terran reaperrush etc etc. blir jo dette lett synlig med å se replays. Etter gruppespillet vil jo dette ikke ha noe å si alikevel for da ligger alle replayene ute.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...