Carisma'03 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Heihei Sliter litt med ryggen om dagen, det har bare kommet mer og mer iløpet av dette året (er 20). Jeg tror det har mye med anspenthet og dårlig ergonomi å gjøre. Trener ikke noe særlig, men tar push-ups hver kveld før jeg sover. Sitter en god del; noe i kassa på Kiwi, i bilen, hjemme, you name it... Sånn som nå sitter jeg på en kontorstol hjemme, og jeg bytter stadig sittestilling pga. ryggen - begynner å bli svært irriterende. Har ikke noe særlig penger akkurat nå, så aller først er jeg ute etter tips til ergonomi og evt. øvelser jeg kan gjøre for å forebygge det. Tusen takk Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 16. august 2010 Forfatter Del Skrevet 16. august 2010 Trene med rockering. Mener du det? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Damer som stort sett bruker det for å få smalere hofte, men det det styrker korsryggen, hoftene og mer når du bruker det som trening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå