Gå til innhold

Casemod av Antec 300 [Uten navn foreløpig]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Breidablikk.... kvar er den vakre nynorsken blitt av.. den som vi alle er så stolte av :( dette er skuffande...

men på prosjektsida kan det bli spannande :D

Ole? DU HER? :tease:

Nynorsken min forsvann til... Eller, nei vent... Eg veit ikkje... Eg berre følte for litt bokmål. :p

Dessutan heiter eg Breidablik. :innocent: YOU KNOW THAT TOO WELL!

Edit:

Har du tenkt å lakkere kabinettet invendig? I såfall, prøv deg ut på ett litt spenstig fargevalg! :thumbup:

Innsiden skal lakkeres ja, men jeg tror nok det blir svart. Planen er svart kabinett og røde lys, tror det kan bli stilig. ;)

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar

Breidablikk.... kvar er den vakre nynorsken blitt av.. den som vi alle er så stolte av :( dette er skuffande...

men på prosjektsida kan det bli spannande :D

Ole? DU HER? :tease:

Nynorsken min forsvann til... Eller, nei vent... Eg veit ikkje... Eg berre følte for litt bokmål. :p

Dessutan heiter eg Breidablik. :innocent: YOU KNOW THAT TOO WELL!

Edit:

Har du tenkt å lakkere kabinettet invendig? I såfall, prøv deg ut på ett litt spenstig fargevalg! :thumbup:

Innsiden skal lakkeres ja, men jeg tror nok det blir svart. Planen er svart kabinett og røde lys, tror det kan bli stilig. ;)

vel la meg sei d san... nrk meldte 100 grade... kansje eg kan kome unda me eit tegn for mykje og :p

Lenke til kommentar

Ja, jeg ville nesten tro det. Da tror jeg at jeg venter litt til med lakkeringen av selve "kroppen", til jeg vet mer nøyaktig hva jeg skal gjøre med kabinettet, og om jeg eventuelt skal fjerne/flytte på noe av innmaten. Får se hvor lenge jeg gidder vente før jeg fortsetter lakkeringen. Jeg misliker venting! :tease:

Lenke til kommentar

Du i den pleksi plata :p då må du skjere inn namnet ditt (eller noke anna ) treng ikkje vere so djupt, btw du kan og bruke blank gjennomsiktig teip som du har skjert ut, men då vil du sjå sjøytane (det positive med de e at du kan endre det seinare. Husk å lys opp pleksien frå undersida om du vil gjere d :)

Edit: ikkje vaska haha ;)

ja, haha ;)

post-216204-1282054026,5428_thumb.jpg

Endret av ๖ۣۜBØΣП
Lenke til kommentar

Hey, hey, hey... Jeg kan snakke og skrive både nynorsk og bokmål, takk. :p Jeg bare... Hadde lyst til å skrive bokmål akkurat nå.

Eventuelt:

Hey, hey, hey... Eg kan snakke og skrive både nynorsk og bokmål, takk. :p Eg berre... Hadde lyst til å skrive bokmål akkurat no.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...