Breidablik Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Her går kommentarer til prosjektet mitt, Arbeidslogg: Casemod av Antec Three Hundred Endret 8. september 2010 av Breidablik Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Dette kan bli spennende! Gleder meg! Har du forresten vurdert å ha et håndtak på toppen? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 14. august 2010 Forfatter Del Skrevet 14. august 2010 Det har jeg ikke tenkt på nei, men det skal vurderes. Det spørs bare hvor vidt dette blir et LAN only-kabinett eller om det blir brukt som server eller lignende hjemme også. Isåfall tror jeg nok ikke jeg trenger noe håndtak. Det hadde vel vært kult dog. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 dette blir spennende lager selv et kabinett fra bunnen av. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 300 er et fint kabinett - men i god Antec-ånd er det rom for forbedringer. Gleder meg til å se hva du kan få til Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 14. august 2010 Forfatter Del Skrevet 14. august 2010 Takk for det. Jeg er ganske usikker på hva jeg skal gjøre med dette kabinettet, så råd taes imot med takk! Lenke til kommentar
InnFjording Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Breidablikk.... kvar er den vakre nynorsken blitt av.. den som vi alle er så stolte av dette er skuffande... men på prosjektsida kan det bli spannande Lenke til kommentar
Heavy Sandwich Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Har du tenkt å lakkere kabinettet invendig? I såfall, prøv deg ut på ett litt spenstig fargevalg! Endret 15. august 2010 av Heavy Sandwich Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 15. august 2010 Forfatter Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Breidablikk.... kvar er den vakre nynorsken blitt av.. den som vi alle er så stolte av dette er skuffande... men på prosjektsida kan det bli spannande Ole? DU HER? Nynorsken min forsvann til... Eller, nei vent... Eg veit ikkje... Eg berre følte for litt bokmål. Dessutan heiter eg Breidablik. YOU KNOW THAT TOO WELL! Edit: Har du tenkt å lakkere kabinettet invendig? I såfall, prøv deg ut på ett litt spenstig fargevalg! Innsiden skal lakkeres ja, men jeg tror nok det blir svart. Planen er svart kabinett og røde lys, tror det kan bli stilig. Endret 15. august 2010 av Breidablik Lenke til kommentar
InnFjording Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Breidablikk.... kvar er den vakre nynorsken blitt av.. den som vi alle er så stolte av dette er skuffande... men på prosjektsida kan det bli spannande Ole? DU HER? Nynorsken min forsvann til... Eller, nei vent... Eg veit ikkje... Eg berre følte for litt bokmål. Dessutan heiter eg Breidablik. YOU KNOW THAT TOO WELL! Edit: Har du tenkt å lakkere kabinettet invendig? I såfall, prøv deg ut på ett litt spenstig fargevalg! Innsiden skal lakkeres ja, men jeg tror nok det blir svart. Planen er svart kabinett og røde lys, tror det kan bli stilig. vel la meg sei d san... nrk meldte 100 grade... kansje eg kan kome unda me eit tegn for mykje og Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Du kan jo lage vindu, bare ikke lag den på den måten jeg lagde og satt den på feil sted - FAIL Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 16. august 2010 Forfatter Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Hehe, utskjæringene skjer nok ikke uten videre. Alt skal kontrollsjekkes flere ganger. Endret 16. august 2010 av Breidablik Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 16. august 2010 Forfatter Del Skrevet 16. august 2010 Noen som har idéer om hvordan jeg burde lakkere kabinettet? Er det lurest å gjøre det med hele kabinettet som en helhet eler burde jeg skru alt fra hverandre og lakkere delene individuelt? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Du kan lakkere alt sammenmontert, men da kommer du jo ikke til alle steder. Skal du ha absolutt alt lakkert så må du nokk demontere det, men er ikke nødvendig så lenge du ikke skal flytte noen deler Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 16. august 2010 Forfatter Del Skrevet 16. august 2010 Ja, jeg ville nesten tro det. Da tror jeg at jeg venter litt til med lakkeringen av selve "kroppen", til jeg vet mer nøyaktig hva jeg skal gjøre med kabinettet, og om jeg eventuelt skal fjerne/flytte på noe av innmaten. Får se hvor lenge jeg gidder vente før jeg fortsetter lakkeringen. Jeg misliker venting! Lenke til kommentar
๖ۣۜBØΣП Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 du skulle fått kjøpt min tripod for en femtilapp Akkutat samme stativet Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 Å, jeg fikk det billig nok. Lønner seg å jobbe på Euronics, vet du. Lenke til kommentar
๖ۣۜBØΣП Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Du i den pleksi plata då må du skjere inn namnet ditt (eller noke anna ) treng ikkje vere so djupt, btw du kan og bruke blank gjennomsiktig teip som du har skjert ut, men då vil du sjå sjøytane (det positive med de e at du kan endre det seinare. Husk å lys opp pleksien frå undersida om du vil gjere d Edit: ikkje vaska haha ja, haha Endret 17. august 2010 av ๖ۣۜBØΣП Lenke til kommentar
InnFjording Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 "jeg" WHOOOOOT????? !!!! FU Breidablik :O Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 Hey, hey, hey... Jeg kan snakke og skrive både nynorsk og bokmål, takk. Jeg bare... Hadde lyst til å skrive bokmål akkurat nå. Eventuelt: Hey, hey, hey... Eg kan snakke og skrive både nynorsk og bokmål, takk. Eg berre... Hadde lyst til å skrive bokmål akkurat no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå