Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Positive erfaringer med Netshop.no

Anbefalte innlegg

Jeg har bestilt mye utstyr over lang tid fra netshop, jeg har alltid fått riktig varer til riktig tid. Jeg har også brukt deres "bestill å få på dagen" (hentebu) flere ganger. Og de har aldri bommet.

Sak #1 : For lenge siden når posten ble flyttet inn i butikker bestilte jeg ny pc. Jeg bestilte i deler fra flere leverandører (ps.no, mpx.no, komplett.no og netshop.no). Når jeg fikk delene levert ble det problemer med betaling. Jeg hadde betalt samtlige ting i oppkrav på posten, men ingen av leverandørene hadde registrert at betaling hadde kommet inn. ps.no, mpx.no og komplett.no krevde alle bankutskrift fakset til dem for å sjekke at betalingen hadde gått inn. Netshop.no sa greit, kast regningen, vi sjekker det og kontakter deg hvis det er et problem.

Sak #2 : Jeg kjøpte en laptop fra netshop. Det eneste jeg ikke var sikker på var støyen. Jeg fant ikke noe review på det, og bestemte meg for å kjøpe, og bruke den dagelig hvis det ikke var for mye. Etter å ha brukt den noen timer fant jeg ut at den bråkte alt for mye. Vifta gikk ikke gjevnt, og spant opp og ned hele tiden, noe som konstant kuttet konsentrasjonen min.

Jeg kontaktet netshop ang retur, men fikk informasjon om noe jeg ikke hadde tenkt over. Hvis jeg hadde reformatert pc'en/fjernet merker på pc'en etc var jeg utenfor retur reglene. Dette pga at de skal returneres som ny vare. Her hadde jeg misforstått angrerett reglene. Jeg kontaktet netshop og spurte om råd. Netshop sa bestill en recovery cd fra leverandøren til oss, så fikser vi resten!

Emnetittel "Netshop.no" var ganske intetsigende, så jeg la til 3 ord som forklarer hva tråden går ut på.

Moderator

Endret av Hårek
Emnetittel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...