Gå til innhold

Nye xbox 360 eller ps3? Ang kjøp!


Pc96

Nye xbox 360 eller en ps3?  

52 stemmer

  1. 1. Hva ville dere valgt av en ps3 eller den nye modellen av xbox 360?



Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har nett hatt bursdag og for pengene skal jeg kjøpe meg en xbox 360, den nye eller en ps3.

Hva ville dere kjøpt? De har jo ganske like specs untatt at man må betale for online på xbox. Er ikke prisen jeg bryr meg om mest.

 

Ett ganske vanskelig valg egentlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis vennene dine spiller PS3, Så er det vel PS3 du bør gå for.

 

Personlig syntes jeg XBOX 360 er overlegen når jeg spiller. Fordi jeg liker kontrollen og LIVE er mye bedre.. Men det er MIN mening :)

 

Har begge maskinene og begge har sine minus og pluss sider ;)

Endret av 1i1i1i1i1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

En faktor: Støy! Nå har jeg endelig fått igjen min gamle hvite xbox av den eldste typen uten hdmi inngang. I tillegg har jeg en ps3 60 gig modell. Denne blei ødelagt og jeg fikk en erstatningskonsoll fra sony.

 

Synes ps3 60 gigen bråker fælt. Når jeg sammenligner med gode gamle xbox360 så vil jeg si at fen nesten er lydløs i forhold. "lånte" en 120 gig ps3 i 25 dager fra Elkjøp (30 daers full returrett er kjekt!) når Ps3'en var på reperasjon og det overraska meg hvor mye ps3 av nyere modell forsatt bråkte. Trodde de hadde fått den stillere med åra.

 

Konsollen får masse luft så det er ikke det som er problemet. Står høyt på en pidesall mot et åpent vindu som det trekke kald luft inn fra. Allikevel så bråker udyret fælt.

 

Skal du kjøpe konsoll så stikk på elkjøp og ta med deg begge og return den ene hvis du synes den andre er bedre eller begge hvis du fant ut at spilling bare var bortkasta tid.

 

Det er litt forskjell i størrelsen håndkontrolleren også. Små hender ps3 er best. Store hender xbox kontroller er best.

 

Ellers så er det jo spill som koster flesk da. Kan man byttelåne med en masse kompisser så kjøp det som de har.

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...