beaverHunter69 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Hei hei. Ettersom styrketreningsforumet nå er overfylt av treningslogger, mener jeg det hadde vært lurt å lage et treningslogg-underforum under "Trening og kosthold". Så kan styrketreningsforumet holdes av for diskusjon rundt styrketrening. 2 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Stemmer også for denne. Blitt tatt opp før, men da var ikke behovet så stort. Er derimot mange flere logger nå. 2 Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Er på høy tid med eget underforum for logging. Forslaget støttes! 2 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 19 av 30 tråder på første side (inkludert annonseringene) er treningslogger, så dere har helt rett. Selv om jeg ikke er aktiv i nevnte forum, støtter jeg forslaget! 1 Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Go for it. Så kanskje det er plass til at jeg kan starte en også Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Kommer det til å skje noe, eller følger ikke diskusjon.no-folka med på tilbakemeldingene? Noe annet man burde gjort for å få til en ordning på problemet? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Forslaget var oppe i fjor også, uten at det skjedde noe. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Noen bakmenn som har lyst til å kommentere? Lenke til kommentar
beaverHunter69 Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 Kan ikke de som styrer skuta si "nei", "ja", "kunne gjort det, men orker ikke" etc. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Noen bakmenn som har lyst til å kommentere? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Eg lufter forslaget hos dei ansvarlege. Personleg støttar eg ein sånn kategori. Aktiviteten er kanskje låg, men eg trur det kan vere viktig for å bygge opp eit godt miljø for trening generelt. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Burde virkelig få det til å skje!! Treningslogg gir driv til å fortsettet. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Hei, skulle lage tråden i styrkeforum, men det er kun logger der, så tror ikke jeg får noe særlig bra svar der, regner jeg med. Tråder som hører til i styrkedelen blir også postet utenfor, som man ser her. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Eg lufter forslaget hos dei ansvarlege. Personleg støttar eg ein sånn kategori. Aktiviteten er kanskje låg, men eg trur det kan vere viktig for å bygge opp eit godt miljø for trening generelt. Hvordan går det med luftinga? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Det er generelt ei støtte for forslaget. To spørsmål som dukkar opp er 1) om dette vil skade "Styrketrenning", og 2) skal vi gjere noko med den øvrige strukturen? For det første spørsmålet står den kategorien fram som levedyktig, og kan kanskje tene på å flytte treningsloggane. Samtidig er det viktig at folk framleis brukar kategorien etter at treningsloggar har fått sin eigen kategori. Det andre spørsmålet vanskeleg. Særleg "Utholdenhetstrening" har lite aktivitet. På den eine sida er det ein fornuftig struktur med denne kategorien, på den andre sida kan det vere negativt med ein nesten død kategori. Kom gjerne med innspel på dei to spørsmåla, og den vidare utviklinga av treningsdelen generelt. Så skal eg prøve å fange ein admin som kan opprette treningslogg-kategorien. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Synes det kan bli bra med en egen kategori for treningslogger. Synes at styrketrenings-kategorien fortsatt burde stå der, men vi/mods må være flinkere til å få innlegg som omhandler styrketrening flytta fra "trenings og kostholds"-delen inn i styrketreningsdelen siden det er en del tråden om styrketrening som blir oppretta i trening og kosthold. Utholdenhetstrening kan vel kanskje med fordel slås sammen med "trening og kosthold" ? Litt usikker på dette. Men det burde vel gå an å bare opprette en underkategori for treningslogger uten og endre på noe annet, for å se hva som skjer og hvordan det går, for å deretter foreta andre endringer der det trengs? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Det er opprettet en kategori for treningslogger nå, den finner dere her: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=328 Tråder vil bli flyttet over i løpet av dagen. Dere trenger derfor ikke rapportere evt. gjenværende treningslogg-tråder i andre kategorier før om 1-3 dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå