Ideal Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Så kan vi som har iphone 4 eller noen som lurer på noe om iphone 4 skrive her. Jeg har hatt min siden 1. august jeg kjøpte i Canada! Blir bare bedre og bedre dette her Spiller Football Manager handheld for harde livet Så kjøpte jeg den batterydoctor appen bare for å berge batteriet! Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Er det helt skrapa for iPhone overalt i Oslo? Flytter inn på fredag, tenkte kanskje jeg skulle ut å finne meg en shop på lørdagen Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Er det helt skrapa for iPhone overalt i Oslo? Flytter inn på fredag, tenkte kanskje jeg skulle ut å finne meg en shop på lørdagen Telekiosken på Oslo City har noen inne Lenke til kommentar
phunkie Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Er det helt skrapa for iPhone overalt i Oslo? Flytter inn på fredag, tenkte kanskje jeg skulle ut å finne meg en shop på lørdagen Elkjøp Express har fått inn. Ringte til div butikker idag, og fikk bekrefta at dem hadde 16GB'n på lager. Hvor mange, er uviss. Så kan vi som har iphone 4 eller noen som lurer på noe om iphone 4 skrive her. Jeg har hatt min siden 1. august jeg kjøpte i Canada! Blir bare bedre og bedre dette her Spiller Football Manager handheld for harde livet Så kjøpte jeg den batterydoctor appen bare for å berge batteriet! Vil du fortelle + og - med amerikansk iphone? Jeg skal til new york i slutten av august Elkjøp Express hadde bare 16GB inne på div butikker. Noen som vet om andre steder med 32GB på lager? Endret 10. august 2010 av phunkie Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Apple.no: Bestilt Aug 10, 2010 klokken 12:55 PM GMT - Bestillingsnummer XXX Ikke sendt Antatt utsendelsesdato: 31 Aug, 2010 Antatt leveringsdato: 07 Sep, 2010 Vil det virkelig ta én uke fra sending til levering..? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Skjønner at scrolling er frustrerende, men når mesteparten av folket ikke har fått tak i telefonen må dere nok bare leve med det en stund. Sorry. Endret 10. august 2010 av Mokko Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Bare meg som ikke ser problemet med å opprette en egen tråd om bruk av telefonen? Denne tråden heter som sagt "Prat i vei", og da må man nesten forvente at folk ... ja, prater i vei. Og nei, antar at det ikke tar en uke, har hvert fall ikke gjort det fra Apple Shop tidligere, men guess ingen vet før de første har mottatt telefonen derfra. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Apple.no: Bestilt Aug 10, 2010 klokken 12:55 PM GMT - Bestillingsnummer XXX Ikke sendt Antatt utsendelsesdato: 31 Aug, 2010 Antatt leveringsdato: 07 Sep, 2010 Vil det virkelig ta én uke fra sending til levering..? Når jeg bestilte Macbook Pro, så mener jeg det sto noen dager lengre enn det tok. Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 Vil du fortelle + og - med amerikansk iphone? Jeg skal til new york i slutten av august Min er fra Canada! Ikke USA. Så lenge du kjøper ulåst/UNLOCKED, så er det helt problemfritt! Faktisk bare fordel i forhold til å kjøpe en norsk låst til Telenor f ex. Eneste er at man har jo bedre forbrukerrettigheter i Norge. F ex 3 års reklamasjonstid. Jeg må jo til Canada for å reklamere Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Får ikke kjøpt unlocked i Usa. Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 Såvidt jeg vet skal du kunne få kjøpt den face2face i butikk som unlocked ja. Men ikke online. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Du kan kjøpe uten binding, men den er fortsatt låst til AT&T, no? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) iPhone 4 bestilt fra Apple Store God leveringstid, men jeg kan vente. Blir så herlig å trøkke den forbaska N97en ned i søppla, makan til skittelefon! Endret 11. august 2010 av Selvin Lenke til kommentar
;_; Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 ^Når er antatt leveringstid for deg? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Antatt leveringstid fra Apple Store er 1. september, men går fint for meg, ikke noen krise Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Noen som vet når norge får inn 32Gb ? Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Fikk min 32GB fra telenor selv om jeg TO ganger hadde kansellerte bestillingen. Ringte til telenor support som måtte le litt og kalte meg en meget heldig kar, og så sa at jeg hadde fått en gratis iphone 4 . Telefonen er nå aktivert med onecall . Tydeligvis store problemer med ordresystemet til telenor. Endret 11. august 2010 av MacBain Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Gratis som at du ikke får faktura? tvilsomt vel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå