Deaktivert Konto Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 ...selv om jeg har satt den til hvilemodus/hvilemodus i systeminstillingene... Må gå via startmenyen for å sette i hvilemodus... Noen forslag? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Start > kontrollpanel > strømalternativer. Der kan du velge hvilken knapp som skal brukes til hva og om pc-en skal gå i dvale eller hvilemodus etter en viss tid. Lenke til kommentar
Deaktivert Konto Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 Der står det "Når jeg trykker hvilemodusknappen: På batteri: Hvilemodus, Koblet til: Hvilemodus" Lenke til kommentar
Deaktivert Konto Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Er det noen som vet? Lenke til kommentar
BlueBench Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Kan det være at du har forskjellige strømstyringsplaner og endret en som ikke er aktiv? Kontroller ved å åpne Startmeny > Kontrollpanel > Strømalternativer. I venstre marg der velg Endre betingelsene for at datamaskinen skal gå i hvilemodus og så Endre avanserte strøminnstillinger. Fra rullegardinmenyen velg den strømstyringsplanen som slutter med [Aktiv], i ruten under der åpne Av/på-knapper og deksel > Handling for hvilemodusknapp og se om ønskede alternativer er stilt for Ventemodus. Lenke til kommentar
Deaktivert Konto Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Ja, den er satt til "Ventemodus".. Lenke til kommentar
Deaktivert Konto Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Ingen forslag? Lenke til kommentar
Deaktivert Konto Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 Ingen som har svar? Lenke til kommentar
Deaktivert Konto Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 Dataen skal inn til reperasjon. Er dette noe som evt. går på reklamasjon? Lenke til kommentar
Deaktivert Konto Skrevet 11. august 2010 Forfatter Del Skrevet 11. august 2010 Seriøst? Ingen som har forslag om hvordan jeg skal gå frem med saken heller? Lenke til kommentar
Deaktivert Konto Skrevet 19. august 2010 Forfatter Del Skrevet 19. august 2010 Hjelp. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Selvfølgelig er dette noe som du kan reklamere på. Jeg forstår det slik at du har en dvalemodusknapp som ikke virker som den skal, selv om du har satt det opp riktig i innstillingene. Selvfølgelig skal du da be om å få dette rettet, spesiellt hvis det er en viktig funksjon å ha for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå