Romis Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Hei! Har tenkt litt på denne idéen en stund nå, og valgte å lage en tråd. Denne tråden er kun for å møte andre spillere slik at dere kan trene sammen for å bli bedre, eller spille noen 2v2 kamper osv. Jeg har lite lyst til å la denne tråden bli helt etter regler. Den er åpen for å snakke litt løst, men hvis du har noe du vil diskutere utenom det som passer i denne tråden, så ta det i denne tråden: Starcraft II: Generell Diskusjon Mvh, Romis. Endret 12. august 2010 av Romis Lenke til kommentar
Romis Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 Kan vel ta første steg, jeg da. Jeg har lyst på en 1v1 partner i Platinum league, helst Protoss eller Terran, da jeg har lite problemer med Zerg spillere. Kan også spille 2v2 sammen hvis vi har builds som går fint inn i hverandre, og vi er flinke til å samarbeide på et høyt nivå. Jeg søker en treningspartner som vil spille for å bli god, ikke så mye for å ha det gøy. ( Høres veldig skummelt ut, men jeg vil spille for å etterhvert spille på et profesjonnelt nivå, ikke for å ha et spill som er gøy i noen måneder. ) Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Om du vil ha seriøse treningspartnere foreslår jeg at du kommer deg på #starcraft2.no på Quakenet på IRC. De fleste "store" fra Norge (Oystein, StyGGen, xeqtr etc.) holder til her. Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Kan vel ta første steg, jeg da. Jeg har lyst på en 1v1 partner i Platinum league, helst Protoss eller Terran, da jeg har lite problemer med Zerg spillere. Kan også spille 2v2 sammen hvis vi har builds som går fint inn i hverandre, og vi er flinke til å samarbeide på et høyt nivå. Jeg søker en treningspartner som vil spille for å bli god, ikke så mye for å ha det gøy. ( Høres veldig skummelt ut, men jeg vil spille for å etterhvert spille på et profesjonnelt nivå, ikke for å ha et spill som er gøy i noen måneder. ) I am your man Romis. Spiller også protoss... snakkes in-game Lenke til kommentar
Romis Skrevet 6. august 2010 Forfatter Del Skrevet 6. august 2010 Det kan vi gjøre. Lenke til kommentar
tanngarden Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 noen som blir med på 2v2 eller 3v3 i kveld? (delvis etter halv 11) ? Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Kunne vært artig og spille med noen 2v2 eller 3v3. Ligger nok kun på bronze/silver nivå, men vil si jeg lærer relativt raskt, i hvertfall hvis jeg spiller med noen som er bedre enn meg. Skader aldri med noen tips. Spiller som regel Terran, da jeg føler at jeg er best med de. Er blitt litt flinkere med protoss i det siste, men sliter alt for ofte med for lite gass (IE føler at jeg ikke får nok stalkers). Samtidig så hoper mineralene seg opp. Zergs går greit sånn helt i begynnelsen, men greier aldri helt å bestemme meg for hva jeg skal teche videre, og ender ofte opp med mutas, selv om jeg vet det går på trynet. Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Jeg kan gjerne være med på 2v2 og 3v3 Spiller protos får det meste nå, og føler det går ganske bra. Har en venn av meg som sikkert også kan være med, så da kan vi spille litt 3v3 også. viss ikke flere vil være med. Da blir det jo 4v4 kanskje:) Edit: Legg til Zonata (Kode:123) viss noen har lyst til å spille litt 2v2 eller lignende Endret 9. august 2010 av Jrmaster35 Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Har en venn som kan bli med og, så da burde det gå okey å få til litt 3v3 eller 4v4. Hadde vært artig. Btw hvilket nivå er du på? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Kan bli med på Litt 3v3 og 4v4 jeg også. Akkurat nå er jeg vel i rank 15 Platinum 1v1, og rank 11 platinum 2v2 hvis jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Noen Silver/Gold players som vil spille 2v2? Partneren min vil heller spille TronCraft (motorsykkelspillet) :/ Edit: er Terran Endret 9. august 2010 av Detectable Lenke til kommentar
Romis Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Kan spille 2v2 med deg jeg, hvis du vil. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Du er nok et par hakk over meg dog, men kan godt prøve litt Endret 9. august 2010 av Detectable Lenke til kommentar
Romis Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Jeg har ingenting i mot det. Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Hva heter dere ingame detectable og romis? så jeg kan adde dere Lenke til kommentar
Romis Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Romis006 @ Hotmail.com Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) edit: Fant det ut Endret 9. august 2010 av Jrmaster35 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Trenger en 1v1 treningspartner. Spiller i Silver leage atm. ops, glemte det viktigeste Leoon 380 Endret 10. august 2010 av -Léon- Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Har blitt VELDIG lite tid til SC2 i det siste. Mye jobbing, og så har jeg måttet priorieter andre ting på fritida. Men hvis noen fortsatt vil bli med på en kamp eller to en gang i blant, så kan jeg se om jeg får lagt dere til neste gang jeg er online. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå