radarmannen2 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Hvilken oppdatering skal jeg velge fra denne siden: Samsung firmware ? Jeg vil ha den beste oppdateringen med ingen feil.. Jeg er altså ikke ute etter å oppdatere til android 2.2 enda. Versjonen jeg har nå er JF3. Takk for svar! Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 JM2 har fått mye skryt, samt JG5. Så kan anbefale en av de to. Om 2.2 skulle drøye litt, går jeg nok selv for JM2 pga. litt ekstra nye funksjoner også. Lenke til kommentar
radarmannen2 Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Takk for svar! Skal gå for jm2.. MEN; hvilke filer skal i filke felt? Altså hvilken fil skal i PDA, PHONE og CSC? La ved et bilde sånn dere ser hva jeg mener. CSC filen skal vel i CSC-feltet? Men hva med MODEM og CODE-filene? Endret 5. august 2010 av drslask Lenke til kommentar
KristianEide Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 drslask: Kan du være snill å sende link til hvor jeg finner instruksjoner og filer til å oppdatere telefonen min? På forhånd takk!! Lenke til kommentar
KristianEide Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Takk for svar i andre tråden:) Oppdater om hvordan det går da slik at jeg får høre. Noen som vet om Swype med norsk tastatur snart er tilgjengelig? Lenke til kommentar
radarmannen2 Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 Mener swype på norsk er med i de nyeste oppdateringene (inkl jm2)! PLIS hjelp meg noen med å velge de rette filene lenger oppe! Lenke til kommentar
KristianEide Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg mener og tro at alle skal være med. Sjekk ut disse linkene: Her og Her Finnes det ikke noe offisiell oppdatering av jf5 fra Samsung? Lenke til kommentar
radarmannen2 Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 Ja, alle skal med. Sjekk her SVAR Lenke til kommentar
KristianEide Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Gi en oppdatering når du er ferdig sånn at jeg får høre åssen det gikk da:) Om der norsk swype og evt andre ny/gamle ting som har blitt bedre. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Takk for svar! Skal gå for jm2.. MEN; hvilke filer skal i filke felt? Altså hvilken fil skal i PDA, PHONE og CSC? La ved et bilde sånn dere ser hva jeg mener. CSC filen skal vel i CSC-feltet? Men hva med MODEM og CODE-filene? Du burde finne svarene dine for eksempel i denne tråden; http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=723596 Lenke til kommentar
sp0 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Her har du guide med de anbefalte filene, på Norsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå