oPRE Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Svart og Grønn trekasse Kommentartråd Endret 15. oktober 2010 av oPRE Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Nifty.. kan bli litt kult det der da alt skal bygges i tre? Lenke til kommentar
oPRE Skrevet 1. august 2010 Forfatter Del Skrevet 1. august 2010 Ja. Alt skal bygges med 18mm tykke hobbyplater. Det kommer til å bli tungt, men jeg er ikke så ofte på lan Lenke til kommentar
oPRE Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 (endret) * Update 1 Da var første oppdatering på plass!! Endret 7. september 2010 av oPRE Lenke til kommentar
oPRE Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 * Update 2 Da var andre update på plass... Lenke til kommentar
oPRE Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 * Update 3 mpx.no har sponset meg med rabat på fire stk noctua vifter. Tusen takk for støtten! Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Gratulerer med sponsor! Lenke til kommentar
oPRE Skrevet 21. september 2010 Forfatter Del Skrevet 21. september 2010 * Update 4 Har et lite dilemma angående føttene på kabinettet. Lenke til kommentar
MariusOX Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 jeg ville gått for alternativ 1 når det gjelder føttene=) Lenke til kommentar
Veaplan Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Stilig Spent på hvordan du konstruerer rammen, håper du går for noen lekre sammenføyninger i tre fremfor å bare skru platene sammen. Jeg hadde helt klart gått for alt. 1 på føttene. Så driller du et hull i senter av hvert av føttene og senker ned en LED ;) Det var det du hadde tenkt, sant? Edit: Eller hva med begge deler? Plexi belyst innenfra med grønn LED, pakket inn i mesh. Verdt å prøve, i alle fall! Lykke til, denne følger jeg! Endret 29. september 2010 av Veanova Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Nr 1 på føttene, helt klart! Det hadde vært dritfett. Nr 2 ser bare fagg ut syns jeg Lenke til kommentar
oPRE Skrevet 29. september 2010 Forfatter Del Skrevet 29. september 2010 (endret) * Update 5 Kutting av viftehull. Har valgt å gå for alternativ nr 1 når det gjelder føttene. Jeg hadde helt klart gått for alt. 1 på føttene. Så driller du et hull i senter av hvert av føttene og senker ned en LED ;) Det var det du hadde tenkt, sant? Det var det som var planen Endret 5. oktober 2010 av oPRE Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Ser veldig bra ut så langt! Lenke til kommentar
Veaplan Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Tja, slik f.eks: http://woodworking.about.com/od/dovetailjoinery/tp/TypesOfDovetailJoinery.htm Det er klart det er mye mer arbeid.. og om du skal sparkle og spraye så det ser ut som noe annet enn treverk er det kanskje ikke noe poeng i å gjøre det.. men når du først skal bygge hele kassen er det kanskje verdt å ta en titt på? Lenke til kommentar
oPRE Skrevet 30. september 2010 Forfatter Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Nei, det er som sagt ikke så mye poeng å gjøre det siden jeg skal sparkle og male.. Hvis jeg skal lage en ny pc skal jeg vurdere det Nå er hovedkortbrettet og harddisk holderen sendt fra microplex. Skal jobbe i hele helgen, så får ikke gjort noe. Endret 30. september 2010 av oPRE Lenke til kommentar
oPRE Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 * Update 6 Endelig en stor update.. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Ser bra ut så langt. Får håpe pakkene blir sendt snart da. Lenke til kommentar
Cleafox Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Hadde det ikke vært for at den "Powerline Ethernet Bridge" hadde vært så jævla dyr så hadde jeg kjøpt den med en gang. Kunne virkelig trenge noe slik her ;p Uansett, prosjektet ser veldig bra ut til dags dato :-) Endret 12. oktober 2010 av Cleafox Lenke til kommentar
oPRE Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2010 * Update 7 Mye har skjedd siden sist Lenke til kommentar
MariusOX Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Du bruker mangneter til å holde sidedøren på plass ser jeg. Hvor sterke er disse og er hvor sterke magneter på til for å ødelegge en harddisk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå