Gå til innhold

Svart og Grønn trekasse - Kommentartråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Stilig ;) Spent på hvordan du konstruerer rammen, håper du går for noen lekre sammenføyninger i tre fremfor å bare skru platene sammen.

Jeg hadde helt klart gått for alt. 1 på føttene. Så driller du et hull i senter av hvert av føttene og senker ned en LED ;) ;) Det var det du hadde tenkt, sant?

Edit: Eller hva med begge deler? Plexi belyst innenfra med grønn LED, pakket inn i mesh. Verdt å prøve, i alle fall!

Lykke til, denne følger jeg!

Endret av Veanova
Lenke til kommentar

* Update 5

Kutting av viftehull.

Har valgt å gå for alternativ nr 1 når det gjelder føttene.

Jeg hadde helt klart gått for alt. 1 på føttene. Så driller du et hull i senter av hvert av føttene og senker ned en LED ;) ;) Det var det du hadde tenkt, sant?

Det var det som var planen ;)

Endret av oPRE
Lenke til kommentar

Nei, det er som sagt ikke så mye poeng å gjøre det siden jeg skal sparkle og male.. Hvis jeg skal lage en ny pc skal jeg vurdere det ;)

Nå er hovedkortbrettet og harddisk holderen sendt fra microplex. Skal jobbe i hele helgen, så får ikke gjort noe.

Endret av oPRE
Lenke til kommentar

Hadde det ikke vært for at den "Powerline Ethernet Bridge" hadde vært så jævla dyr så hadde jeg kjøpt den med en gang. Kunne virkelig trenge noe slik her ;p Uansett, prosjektet ser veldig bra ut til dags dato :-)

Endret av Cleafox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...