Latias Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Bolton Wanderers Stiftet: 1874 Kallenavn: The Trotters Hjemmebane: Reebok Stadium (27 732), Bolton Manager: Owen Coyle Kaptein: Kevin Davies Siste opprykk: 2001 Beste ligaplassering: 3. plass i 1892, 1921 og 1925 Forrige sesong: 14. plass Meritter: FA Cup (4 ganger) Europacup: Ingen Offisiell hjemmeside: BWFC.com Offisiell hjemmeside: BoltonSupporter.net Wikipedia: Engelsk - Norsk Lenke til kommentar
wûst Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Jævla drittlag, drittlag som nekter å rykke ned. Ønsker de alt vondt, gjerne gift i drikken før kamp. 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Hehe, så ille er de da ikke. De tok godt vare på Wilshere, og Owen Coyle virker som en fornuftig type. Chung-Yong Lee er også en spiller jeg har sansen for. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Vet nå ikke helt, Wilshere så ut til å blomstre i Bolton, men av det jeg har sett virker det som om han har plukket opp litt her og der over i drittklubben. Coyle virka dog som en fyr jeg kunne like, helt til han stakk ifra Burnley midt i sesongen for å joine Bolton. Se føre dere Wenger dra ifra Arsenal for å joina Yidsa. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Hva mener du? Syntes du Wilshere har fremstått som en skitten spiller i pre-season? Kan ikke si meg enig der. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Bolton spiller ikke direkte skittent, eller iallefall ikke alltid. De spiller uten å tenke, sparker ned alt de ser uten konsekvenser, og Wilshere virker som om han har plukket opp ett par triks av Kevin Davies & Co mens han var på utlån der. I preseason har han sålangt ikke virket veldig "skitten", men nå har vi bare møtt motstand som bestemora til Game hadde rævkjørt. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Hehe, vi får se hvordan han oppfører seg når PL begynner. Jeg tror det skal gå relativt greit. Spillerne våre oppfører seg stort sett fint. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Jeg elsker en god takling, nesten ingenting er gøyere enn når Sol, Tommy V, Fletcher, Essien og Carvalho holder på med godsakene. Men når hodeløse idioter som de Shawcross, Terry, Taylor og lignende spillere gir 150% inn i ennhver takling, uten å ha peiling på hvor beina deres kommer til å ende opp, og som regel med knottene ute. (Gallas og Eboue er forøvrig gode eksempler på spillere som har hatt slike taklinger i Arsenal, dog ikke like ofte som "good" 'ol fashioned britiske stoppere pleier å ha.) Og disse har drittklubber som Stoke og Bolton mange av. Og mentaliteten ser ut til å sitte over hele laget. Derfor er jeg redd for at Wilshere kan ha plukket opp noe slikt i spillet sitt, fordi det er veldig lett for han å bli påvirket i hans unge alder, samtidig som han får beskjed av mange at slik er den engelske måten å spille fotball. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Selvsagt, men nå som han er tilbake i Arsenal tror jeg han kommer til å legge fra seg de dårlige uvanene, om han i det hele tatt har plukket med seg noen. De aller fleste i stallen vår har lite til overs for slikt spill, og om han prøver seg på noe så får han nok høre det både fra dem og Wenger. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Etter bortekampen mot Bolton sist sesong har jeg anlagt et intenst hat mot klubben, som ikke kommer til å viskes bort med det første. Behandlingen av Cesc Fabregas spesielt fikk det til å koke godt i toppen. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Jeg er heller ikke fan av den typen fotball de spilte mot oss, men jeg så en del Bolton-kamper etter og da syntes jeg de fremstod på en helt annen måte. Spesielt Wilshere og Lee var utrolig morsomme å se. Mye bedre enn for eksempel Stoke, som nesten utelukkende består av hjernedøde helbritiske tullinger. Endret 29. juli 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Håper at de får noe ut av Marcos Alonso. Håper det var tilbakekjøpsklausul i dealen, men har ikke hørt noe enda. Hvordan er kvaliteten på Boltons venstrebacker som de har fra før av? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2010 Hvordan er kvaliteten på Boltons venstrebacker som de har fra før av? God. Jlloyd Samuel og Paul Robinson er begge habile venstrebacker som kjemper om en plass på laget. I tillegg har de Sam Ricketts (som var venstreback i Hull, men som for det meste har blitt brukt på høyresiden i Bolton) som også kan steppe inn om det blir krise. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Paul Robinson er ikke akkurat habil... Elsker Bolton og måten de spiller fotball på. Hjerte utapå drakta, spiller på det de kan og god gammeldags engelsk lidenskap, slik jeg vokste opp med. De har også hatt endel gode spillere oppigjennom åra som Jay-Jay Ochoca og spesielt Kevin Davies, som jeg har trykket tettere og tettere til mitt bryst. Fyren er sammens med Alan Smith min favoritt utenfor United i PL. Kevin Davies has spoken out about players diving, reserving his most severe criticism for Chelsea`s Didier Drogba. 'If I'm watching on television I shout at the screen. Someone his size, his strength, I just don't understand it,` he told the Independent. Davies also commented on his own refusal to indulge in such tactics. 'I find it embarrassing. Unmanly,` he declared. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Greit å spille på egne styrker, men Bolton tar det alt for langt. Mange ufyselige spillere der. Jeg er ikke imot at man spiller tøft, men Bolton er veldig ufair. De har hvertfall Petrov og Lee som er veldig gode og underholdne fotballspillere. Davies på topp som du nevner er også fantastisk. Kanskje blant de mer undervurderte i ligaen. Hater hvertfall hvordan han alltid skaper trøbbel mot West Ham Scorer ikke ofte, men 5 mål på de siste 6 mot West Ham har han gjort. Han er så og si min definisjon på target-spiss. Vinner nesten alle dueller, kriger og skaper rom for lagkameratene sine. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Hvordan er det mulig å like en spiller som Davies? Om man ser bort i fra kommentarene mot Drogba, er mannen en av de største fittene i PLs historie. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Vet ikke om du sikter til meg, men jeg liker han ikke. Sier bare at han er veldig god og undervurdert. Ikke min type spiller, men respekterer han. Det at han har flest fouls og tredje flest gule kort i Premier Leagues historie sier vel sitt Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Hvordan er det mulig å like en spiller som Davies? Om man ser bort i fra kommentarene mot Drogba, er mannen en av de største fittene i PLs historie. Åsssååå sinna da. Fyren er klasse. Elsker også hvordan han tilsynelatende alltid kvester baby Arsenal spillere. Flott skue når han rusler vekk fra en gråtende fransk bleie. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Ganske lite "klasse" når man er like sleip som Blodstrupmoen, hardt spill er vel og bra, men når man må ty til dirty tricks er det bare å gi faen. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Hvordan er det mulig å like en spiller som Davies? Om man ser bort i fra kommentarene mot Drogba, er mannen en av de største fittene i PLs historie. Åsssååå sinna da. Fyren er klasse. Elsker også hvordan han tilsynelatende alltid kvester baby Arsenal spillere. Flott skue når han rusler vekk fra en gråtende fransk bleie. Game i et nøtteskall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå