Populært innlegg kandinsky Skrevet 26. juli 2010 Populært innlegg Del Skrevet 26. juli 2010 Hallo godtfolk. Oppretter herved en av mine yndlingstråder fra den orginale RedCafe.net. En tegnetråd hvor vi poster alle fotballtegninger. Det kan være satire, det kan det være seriøst. Det kan være karikaturer og det kan være strekmenn. Du kan poste bilder du har malt med oljemaling og vunnet nobels fredspris med og det kan være gjort på 3 minutter i MS Paint. Det er opp til deg. I tegnetråden fra Redcafe så var det alt i fra smårasistiske tegninger av Wenger i jungelen til Eric Cantona i et slott. Noen få regler kan være greit å følge som f.eks. at det må være hvertfall delvis PL relatert på en eller annen måte. Tidligere spillere f.eks. går greit, mens å tegne klubblogoen til LSK blir sletta. Alt fra PL er såklart velkomment. Jeg fyrer i gang med en tegning jeg tegna nå i kveld. Et portrett av den rødeste av de røde. Gary Neville is a red, is a red, is a red. Gary Neville is a red, he hates scousers. 14 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) Så flott at vi andre må hoppe etter Wirkola, da.. EDIT: Knallfet tegning btw! :!: Endret 26. juli 2010 av Points Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Imponerende tegning, niko.! Føler ikke jeg selv har så mye å bidra med i denne tråden, tho. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Fantastisk tegning niko., denne må jeg ha i mine innlegg Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Beklager, men there is a new king in town. Skal legges merke til at den hadde blitt enda bedre om ikke jeg satt på laptoppen med kald kyllingfilet. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Sorry niko., vi har en vinner. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Helt rå tegning, Niko. Sykeste jeg har sett på lenge. Har lite å bidra med i denne tråden, da mine tegneferdigheter er lik null. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Det er bare å endre trådtittel til "Nikos tegnetråd" med en eneste gang. Ingen (med et lite hederlig unntak) tør prøve på noe etter dette. Fantastisk tegning! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 (endret) Hva bruker du til å tegne, niko? Jævla fet tegning. Cashley står forøvrig ikke langt unna på bildet. diaby.bmp Endret 27. juli 2010 av iRoman 3 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Lagre som JPG så skal det funke! Sjef detalj på skoa til Cashley forresten Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 27. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2010 (endret) ... og det kan være gjort på 3 minutter i MS Paint. Det er opp til deg. Ingen krav. Kul tegning iRoman (og Chancelor), haha. Fabregas som goaler påå? Søte sko på Cashley. Bruker photoshop, forresten. Spørs om det ikke kommer en til i kveld, kampen i natt begynner tross alt ikke før 2.30, så jeg har nok av tid til å prøve å holde tråden igang. Endret 27. juli 2010 av niko. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Spørs om det ikke kommer en til i kveld, kampen i natt begynner tross alt ikke før 2.30 Har en dårlig nyhet. Kampen spilles ikke før natt til torsdag. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Kul tegning iRoman (og Chancelor), haha. Fabregas som goaler påå? Søte sko på Cashley. Bruker photoshop, forresten. Cesc goaler på Yid scum aka Tottenham. Tror det var Chancelors rekreasjon av solo-målet mot dem på Emirates (som jeg forøvrig vitnet live) forrige sesong. Antok at du brukte photoshop, men er det noe pad-greier du bruker i tillegg? Har alltid hatt lyst å skaffe meg noe sånt, liker jo å tegne. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 28. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2010 Latias: Endra min før du svarte iRoman: Antok det. Gomes med mexicanerbarten? Haha, nice. Tegner med Wacom Intuos3 a5 (SE Wide). Må være mitt beste kjøp. Ikke nøl med å kjøpe! Siden dette tross alt er en kosetråd så får jeg prøve å glede noen av de hyggelige Goonersa i tråden og. Er tross alt på Arsenals side i denne saken. Usj, Barca. Go fetch! 8 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Haha, fantastisk! Jepp, rekreasjon av sologoalen mot Yidsa det var Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Haha, håper du fortsetter tegningen igjennom Premier League-sesongen. Herlige tenginger. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 FANTASTISK tegning, niko.! Keep 'em coming! Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Oij, oij. Dette blir en tråd jeg må følge litt med på, ja. «Kosetråd.» Ser det er flere dyktige her, men jeg ønsker spesielt å fremheve TS, aka. niko. Keep 'em coming! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå