Qumad Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Ser at Samsung lanserer B7722 Er ikke helt inne på telefoner så håper på hjelp fra noen her inne. Ser i prisguiden til Tek at det ikke er en smart telefon. Hva betyr dette i klartekst for meg? Fruen har en Huawei U8800. (sammenligning med Samsung B7722) Telefonen til fruen hadde vist nok en fantastisk funksjon med at den hentet gmail kalenderen hennes rett inn i telefon kalenderen. Er det muligheter for dette på B7722'en også eller er det denne type ting som er smarttelefon? Grunnen til at jeg ser på B7722 er muligheten for dobelt simkort og at begge kan være aktive sammtidig for inngående samtaler, samt at hvis man må så kan man kjapt skifte mellom simkortene for utgående samtaler. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 "Smarttelefoner mobiltelefoner som drives av et operativsystem som lar brukeren installere og kjøre avansert programvare." Du vil neppe ha samme muligheter på B7722 som på U8800. U8800 bruker Android, laget av Google. Derfor lar det seg gjøre på en lett måte. Lenke til kommentar
Qumad Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 "Smarttelefoner mobiltelefoner som drives av et operativsystem som lar brukeren installere og kjøre avansert programvare." Du vil neppe ha samme muligheter på B7722 som på U8800. U8800 bruker Android, laget av Google. Derfor lar det seg gjøre på en lett måte. Takk for svar Ser at jeg tok feil, fruen hadde vist U8230 men det går for det samme. On an other note, Noen som vet om telefonen fungerer med to forskjellige nett leverandører, f.eks ett simkort med telenor og ett sim kort med netcom? Lenke til kommentar
indigestion Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Har ikkje B7722 men C5212. Denne er også dual-sim og fungerer greit med to ulike sim-kort. Kjører eit Chess (netcom) og eit telenor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå