MariusOX Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 (endret) Kommentartråd til min lille rebuild. Endret 16. september 2010 av mariusox2 Lenke til kommentar
marc1 Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Så bra ut dette ! Ble veldig ryddig. Hva slags HK/CPU er det du tenker på å bytte til? Lenke til kommentar
MariusOX Skrevet 28. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2010 Jeg gikk fra MSI p45 Platinum Med q6600 til EVGA nForce 780i 3-way SLi med en q9450. Og kanskje det blir et i5 oppsett etter sommeren om jeg har litt for mye penger. Ja jeg er veldig fornøyd me ryddejobben, og det ble 10 ganger bedre etter at jeg laget cabel managment holes i hk plata. D eneste som ikke er gjemt nå er kablene til skjermkortet:S Men om Fractal Design ikke har lengre kabler og selge/gi meg, så får jeg bare prøve å skjøte sammen slik at kablene blir lengre. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Hihi, tøft! føler du for og dele ? Lenke til kommentar
MariusOX Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Hva mener du? Nå har jeg foresten vært i kontakt med fractal design og det kommer lengre kabler. Men jeg laget mine lengre selv slik at de også er gjemt nå=) Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Fint lite oppsett du har der. Bare husk å legg mye arbeid i det du gjør å ikke bare slørve det sammen. Da blir sluttresultaten mye bedre. Lenke til kommentar
MariusOX Skrevet 16. august 2010 Forfatter Del Skrevet 16. august 2010 Selv syns jeg ikke at jeg slørver ( :/ ) Ryddet i hovedsak for airflowen som jeg fortsatt skal forbedre. Lenke til kommentar
MariusOX Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 Nå har jeg foresten vært i kontakt med fractal design og det kommer lengre kabler. Ja jeg fikk også svar fra Fractal noen dager etterpå og de sa at det skulle komme lengre kabler/forlengere etter hvert. Og nå har jeg jo da som nevn i loggen bestilt meg et Define R3 kabinett som jeg sansyneligvis får i morgen så da starter den nye rebuilden=) Lurer foresten på om moderatorer kan slette alle postene untatt den første i den gamle loggen uten å slette hele loggen? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Kan være lurt med en link til workloggen her i denne tråden, eller legg den i signaturen din. Endret 16. september 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 http://i30.tinypic.com/ux2f4.jpg Hvor kjøpte du de lysene til hovedkortet? Lenke til kommentar
MariusOX Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Skal gjøre begge delene Mr.A=) Wizzlee: Lysene satt på hovedkortet da jeg kjøpte det. Hvordan lager man "Spoilers" forresten? Endret 16. september 2010 av mariusox2 Lenke til kommentar
War Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 "main" Er det main eller ikke ? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Skal gjøre begge delene Mr.A=) Wizzlee: Lysene satt på hovedkortet da jeg kjøpte det. Hvordan lager man "Spoilers" forresten? Trykk på andre stiler drop down menyen og let etter spoiler eller du kan skrive Tekst og bilder du vil skjule her [/spoiler^] fjern ^ på slutten så blir det en spoiler Lenke til kommentar
MariusOX Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2010 @War med Main mener jeg Hovedmaskina mi. @Mr. A Jeg fant ut av det=) Jeg skal ta noen "ferdig" bilder i etter middag og oppdater loggen min. Lenke til kommentar
War Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Men siden du bruker "main" " " betyr at det ikke er det. Jeg er "sterk" betyr at du er svak. Jeg er "rik" betyr at du er fattig, din "main" pc betyr at det ikke er main-pcen. Lenke til kommentar
MariusOX Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2010 Jeg brukte "" fordi main er et engelsk ord:P ingen annen grunn:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå