GladLax Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Da har jeg fått montert ny pc, men sliter med å få spillene over 2 skjermer. Jeg har et XFX Radeon 5870 og 2 stk BenQ G2420HD og Windows 7. Jeg får skrivebordsbakgrunnen over 2 skjermer, men altså ikke spillene. Har sålangt prøvd på MW2 og Crysis, knottet mye på innstillingene i CCC, men til ingen nytte. Enten blir den andre skjermen svart, eller duplisert. Er det noen som kan hjelpe en noob? Endret 21. juli 2010 av GladLax Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Hvorfor game på 2 skjermer? Når du gjør det så blir siktet delt midt mellom skjermene. Er ikke gøy å spille da. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Det krever vel et spill som støtter det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Har sett folk som spiller på 2 skjermer med mw2 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) http://www.ehow.com/how_5966651_play-games-multiple-monitors.html Kjøper du deg en skjerm til, kan du bruke eyefinity, noe som gjør spillopplevelsen mye bedre enn ved to skjermer Endret 21. juli 2010 av Skrujernet Lenke til kommentar
GladLax Skrevet 21. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) http://www.ehow.com/how_5966651_play-games-multiple-monitors.html Kjøper du deg en skjerm til, kan du bruke eyefinity, noe som gjør spillopplevelsen mye bedre enn ved to skjermer Jeg har faktisk 3 skjermer, men på grunn av plassmangel (er på flyttefot og bor midlertidig i et "bøttekott") har jeg ikke koblet til mer enn 2 av skjermene. Men det skulle vel gå an å spille på 2 også? Jeg har i hvertfall sett folk spille MW2 på 3 skjermer (youtube)... Har ikke funnet ut av det enda... Men takk for linken i alle fall! Jeg regner med at det ikke spiller noen rolle om man bruker DVI singellink eller DVI duallink kabel, ettersom jeg får bilde på begge skjermene? Endret 21. juli 2010 av GladLax Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Ja, det går. Men siktet blir delt mellom skjermene. Det er forferdelig å spille sånn. Lenke til kommentar
GladLax Skrevet 21. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2010 Fant ut at jeg hadde glemt å oppjustere oppløsningen inne i selve spillet... Så nå er det god knall, fikk testet på 2 skjermer, og den tredje venter Takk til de som i hvertfall prøvde å hjelpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå