Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PCen henger seg opp før oppstart av windows!

Anbefalte innlegg

Idag når jeg voknet og skulle sette meg ned forran PCen, var skjermen helt svart og PCen hadde låst seg.

Sikker noe som har hengt seg opp tenkte jeg, og restarte maskina.

Men rett før Windows loadinga skal komme frem, blir bare skjermen svart, og ingenting reagerer. Jeg kommer meg inn i bios osv, men ikke til windowsen.

Kan dette være en hardware feil, eller kan det være windowsen som er fucked? Har aldri opplevd noe lignende før.

Noe som har opplevd dette før?

Har Win7 Pro. Har veldig liten lyst til og formatere, da jeg har mye bilder osv på OS disken.. =/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Idag når jeg voknet og skulle sette meg ned forran PCen, var skjermen helt svart og PCen hadde låst seg.

Sikker noe som har hengt seg opp tenkte jeg, og restarte maskina.

Men rett før Windows loadinga skal komme frem, blir bare skjermen svart, og ingenting reagerer. Jeg kommer meg inn i bios osv, men ikke til windowsen.

Kan dette være en hardware feil, eller kan det være windowsen som er fucked? Har aldri opplevd noe lignende før.

Noe som har opplevd dette før?

Har Win7 Pro. Har veldig liten lyst til og formatere, da jeg har mye bilder osv på OS disken.. =/

Bor du på østlandet? Der var det nylig kraftig uvær med lynnedslag som har forårsaket en del skader på elektronisk utstyr.

Lenke til kommentar

i r confused. Var hos en kompis og hentet Win7 DVD min. Hadde den i PCen, åpnet bios og satte DVD-rommen på 1. boot. Restarte og så vips, der funket den igjen. :S

Jeg så nå også at PCen hadde restartet seg inatt pga. en windows update. Så spørs om det er noe med dette som har forårsaket dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...