hoppeball Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Fant denne på DealExtreme... Kan være at den er produsert av de samme som lager National Geographic bagene... hvem vet. Denne koster rundt 160kr inkludert frakt. (Har ikke prøvd den selv, bare så interressant ut) DealExtreme Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Det er nok ikke orginal, men blir nok helt sikkert å fungere for en såpass lav pris Ng bagene er passe dyre i Norge, kjøpte nettopp en medium bag, kostet meg 1000kr på Elkjøp og er helt super, angrer ikke et sekund på kjøpet. 1 Lenke til kommentar
Geir Willy Haugen Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 (endret) Kan være at den er produsert av de samme som lager National Geographic bagene... Den var ganske lik, men det er endel detaljer som ikke stemmer, så jeg tviler på at den kommer fra samme produsent. Blant annet glidelåsen på baksiden, sidelommen innvendig, og det at den mangler håndtak på toppen. Som andre har påpekt, gjør den nok likevel nytten som en bag. Edit: Ser ut som jeg sammenligner med feil bag. Den er jo prikk lik NG2345. Da kan det vel være at den kommer fra samme fabrikk, til en brøkdel av prisen. Endret 14. juli 2010 av Hauge Lenke til kommentar
hoppeball Skrevet 14. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2010 Har den originale medium bagen selv, og er veldig fornøyd Lenke til kommentar
TomKonto Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Kastet inn en ordre på denne så får vi se hvor lik den er når den kommer frem :-) Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Den originale medium-bagen er knallgod, så hvis kopien er like god er det bare å løpe og kjøpe! Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 pass på å sjekk at festene til reima sitter godt. Sytråden har en tendens til å løsne på billige bagger. Lenke til kommentar
dags Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Slo selv til på dette tilbudet. Jeg har storebror og original fra NG som jeg liker godt så nå blir det gøy å sammenlikne... Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Hører gjerne fra dere som bestiller denne på tross av at dere har en selv. Kan tenke meg at kvaliteten ikke er den samme. Har som flere her også NG Medium og er kjempefornøyd med det kjøpet. Av bildene ser det ut som denne er en god del mindre også forøvrig. Lenke til kommentar
Arne M Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 (endret) Hører gjerne fra dere som bestiller denne på tross av at dere har en selv. Kan tenke meg at kvaliteten ikke er den samme. Har som flere her også NG Medium og er kjempefornøyd med det kjøpet. Av bildene ser det ut som denne er en god del mindre også forøvrig. NG2345 er 6,5x7,5x2 tommer i følge Amazon. Denne er 9,45x6,3x7,48 i følge Dealextreme. Er litt større med andre ord. Tror jeg prøver også. Arne M Edit: Ser nå at jeg blandet sammen utvendige og innvendige mål. Ser nå at de er helt like i størrelse.Jeg bestiller. Endret 22. juli 2010 av Arne M Lenke til kommentar
hoppeball Skrevet 22. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2010 Bestilte en selv for en stund siden... Har ikke NG2345 å sammenligne med, men kan forsøke å sammenligne kvaliteten med NG Medium bagen ihvertfall. Sier fra når den har kommet hit Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Var nettopp på posten å hentet ut baggen. Meget fornøyd med kvaliteten. Vet ikke om den kan måle seg mot den orginale NG-baggen, men jeg har dratt ganske hardt i reimene uten at noe revner osv. Kunne lett ha betalt fem ganger mer for samme baggen i butikk dersom den hadde hatt annet merke. Lenke til kommentar
Zahl Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Ble veldig interessert i denne jeg også. Et spørsmål: det ser ut som det er glidelås rundt hele "lokket". Stemmer det? Lenke til kommentar
BIGG Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Ble veldig interessert i denne jeg også. Et spørsmål: det ser ut som det er glidelås rundt hele "lokket". Stemmer det? Det er glidelås på "innerlokket", ytterklaffen lukkes med trykknapper. For den som er interessert; fikk plass til 50D med 17-85 etter å ha plukket ut noen skillevegger. Får ikke plass til ekstra objektiv, men klarte å lure ned en 550EX og litt småtterier. Edit: DD Endret 28. juli 2010 av BIGG Lenke til kommentar
Arne M Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Det er glidelås på "innerlokket", ytterklaffen lukkes med trykknapper. For den som er interessert; fikk plass til 50D med 17-85 etter å ha plukket ut noen skillevegger. Får ikke plass til ekstra objektiv, men klarte å lure ned en 550EX og litt småtterier. Edit: DD Du greide ikke å få ned et objektiv i tillegg ? De greide det med NG2345. Se bilde. Dette er 5D. Lenke til kommentar
BIGG Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Sorry, var litt kjapp der ja... Fikk det til med 70-200 i tillegg, men uten solblender. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Jeg bestilte for en stund siden, men venter fortsatt på at den skal komme på lager. Den er sannsynligvis veldig populær! Francis Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Får vel bestilla meg ein eg og, koste jo nesten ingenting. Må ha ny bag uansett. Lenke til kommentar
eitp Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Takk for tipset. Bestilling er ekspedert. eitp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå