Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

pc starter ikke opp med mus koblet til..

Anbefalte innlegg

hei

jeg har et merkelig problem, jeg har en laptop og en trådløs mus fra logitech. når usb motakeren er i pc'en vil ikke windows starte..

Når jeg tar den ut så starter windows, men mousepad funker ikke..

Har gjenoprettet til et tidligere tidspunkt når alt var i orden. men det gikk ikke. noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Last ned siste driver til USB musa, avvinstaller den gamle driveren, reboot maskinen/evt, skru den av og koble til musa og boot og innstaller den nye driveren. Hvis det ikke funker så kan det jo være at musa ikke er helt frisk. Kanskje du kunne testet den på en annen maskin for å sjekke at den er iorden også.

Endret av vidarkri
Lenke til kommentar

Last ned siste driver til USB musa, avvinstaller den gamle driveren, reboot maskinen/evt, skru den av og koble til musa og boot og innstaller den nye driveren. Hvis det ikke funker så kan det jo være at musa ikke er helt frisk. Kanskje du kunne testet den på en annen maskin for å sjekke at den er iorden også.

Hadde nøyaktig det samme problemet på maskina til ei venninne av meg. Starta opp uten enhenten, avinstallerte drivere og installerte den nyeste versjonen av SetPoint.

Løste problemet for henne.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...