smi Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 hei jeg har et merkelig problem, jeg har en laptop og en trådløs mus fra logitech. når usb motakeren er i pc'en vil ikke windows starte.. Når jeg tar den ut så starter windows, men mousepad funker ikke.. Har gjenoprettet til et tidligere tidspunkt når alt var i orden. men det gikk ikke. noen som har noen tips? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Last ned siste driver til USB musa, avvinstaller den gamle driveren, reboot maskinen/evt, skru den av og koble til musa og boot og innstaller den nye driveren. Hvis det ikke funker så kan det jo være at musa ikke er helt frisk. Kanskje du kunne testet den på en annen maskin for å sjekke at den er iorden også. Endret 7. juli 2010 av vidarkri Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Last ned siste driver til USB musa, avvinstaller den gamle driveren, reboot maskinen/evt, skru den av og koble til musa og boot og innstaller den nye driveren. Hvis det ikke funker så kan det jo være at musa ikke er helt frisk. Kanskje du kunne testet den på en annen maskin for å sjekke at den er iorden også. Hadde nøyaktig det samme problemet på maskina til ei venninne av meg. Starta opp uten enhenten, avinstallerte drivere og installerte den nyeste versjonen av SetPoint. Løste problemet for henne. Lenke til kommentar
smi Skrevet 7. august 2010 Forfatter Del Skrevet 7. august 2010 takker for svar. snaket med en kammerat som har en del peiling. måtte inn i BIOS og deaktivere noe usb greier (husker ikke hva det heter) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå