PCen Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Jeg hadde egentlig bestemt meg for HTC Desire, vi har en firma avtale med Klart Svar i Arendal, og de har selvsagt ikke denne mobilen på lager, og kan heller ikke svare sikkert på når den kommer på lager, alt fra midten av Juli til midten av August sies det... importøren sies å ha 5000 eks i bestilling.. Noen som vet noe om når den kommer, jeg gidder ikke vente helt til midten av August.. kikket på HTC Legend som de hadde på lager, men syntes ikke den var fin rett og slett... Samsung Galaxy er et alternativ men er dyrere og virker billigere... Telefonen skal egentlig mest brukes til gøy og internett Nen som kan hjelpe Lenke til kommentar
aron Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 5000 stk er ikke mange.. Når jeg kjøpte min på Komplett for noen uker siden solgte de ut 1400 stk. i løpet av en helg... Lenke til kommentar
PCen Skrevet 5. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2010 Hadde de hatt telefonen hos "vår" forhandler hadde jeg kjøpt den med en gang.... om jeg kanskje må vente helt til August må jeg finne en annen telefon... aner ikke hvilke... Ser at de har telefonen en rekke andre steder på nett... Lenke til kommentar
BeyondALL Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Ser ikke ut som det er så mange som har denne på lager nå nei. Jeg har bestilt den, men er litt rastløs, så om jeg ikke har den om en uke skal jeg vurdere Samsung Galaxy S Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Har en bestilling liggende inne hos Netcom, så jeg håper HTC får ut fingeren Hadde i utgangspunktet tenkt å bestille fra en nettbutikk i UK jeg har brukt tidligere, men de var tom for NO-versjonen, selv om de hadde 50+ av UK-versjonen. Triste greier. Lenke til kommentar
PCen Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Det blir nok å vente litt... ellers blir det en Legend... typisk at når jeg endelig bestemmer meg så er det tomt... Endret 7. juli 2010 av PCen Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Har en bestilling liggende inne hos Netcom, så jeg håper HTC får ut fingeren Hadde i utgangspunktet tenkt å bestille fra en nettbutikk i UK jeg har brukt tidligere, men de var tom for NO-versjonen, selv om de hadde 50+ av UK-versjonen. Triste greier. Netcom, eller Moobi som leverer telefonene for de skulle vistnok få inn et parti denne uka. Venter selv på en derfra. Håper bare ikke at altfor mange har bestilt slik at jeg ikke får. Lenke til kommentar
PCen Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2010 ubekreftet leveringsdato er nå satt til 8/7... da har de den dagen etter.. jeg venter litt til... Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 ubekreftet leveringsdato er nå satt til 8/7... da har de den dagen etter.. jeg venter litt til... Er det en leveringsadresse du har fått av Moobi eller Netcom? For netcoms ubekreftete dato er 24/08. Og BTW, tilbudet er endret. Telefonen selges ikke lengre uten operatørlås Lenke til kommentar
PCen Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2010 datoen fikk jeg hos vår lokale pusher, Klart Svar, de har vel flere leverandører på denne... jeg skal ha den med Netcom bedrift... Lenke til kommentar
PCen Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2010 hmmm... det ser ut til at leveringstiden stadig blir utsatt.... har kikket endel på Samsung Galaxy S.... flott telefon!! hva mener dere?? litt dyrere, men den har de på lager... sammen med HTC Legend Lenke til kommentar
kiMMey Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Vel, nå har plutselig telenor 17 på lager... Ikke vet jeg hvorfor, men Telenor har ikke noe interessant abo når det kommer til datatrafikk, det billigste ubegrensa de kan skilte med koster 1099,-/mnd med telefon, ellers er det 500MB eller 1000MB for 99,- og så betale en hel haug per MB (på grensen til at en låt streama på Spotify koster deg rundt 20+ kroner). Irriterer meg at NetCom har den seneste antatte leveringstiden. Lenke til kommentar
PCen Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2010 lener litt mot en annen telefon for min del... Lenke til kommentar
PCen Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2010 Klarte ikke å vente... ble en Samsung Galaxy S..... får håpe jeg blir fornøyd... Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Bestilte denne i dag: http://nettbutikk.djuice.no/Details.aspx?varekategoriid=MOBIL_DJUICE&varekat=mobil&vareid=HTCBRAVOTelenor.no&aboId=527 Men jeg er sannelig ikke sikker på om de faktisk har den på lager, da prisguiden sier de ikke har. Hva er mest troverdig? Telenor/Djuice skriver at de har 5 på lager, mens prisguide sier ingen. Telefonen var også veldig billig, 2999 ,- Vis de ikke har desire inne, så blir det legend eller hd2. Hvem er i såfall best av de to alternativene? Lenke til kommentar
Rhythm Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Telenor fikk inn 50+ i dag. Det er nå nede i 5. Regner med de har en god del bestillinger inne, jeg bestilte hvertfall på onsdag og har ikke fått mail om at de har sendt min. Får håpe de får inn flere kjapt. Synes 2807 kroner for Desire er bra billig, får operatørlåskoden gratis siden abonnementet har bindingstid, så bruker abonnementet jeg hadde på min gamle telefon Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Fankern, da ligger jeg nok ikke godt ann. HÅPER jo at jeg får være blant de 50, men har mine tvil Uten å hijacke tråden helt, HD2 VS Legend? Wich one? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Bestilte Desire fra telenor litt over klokka 14. Da hadde de 5 igjen, og jeg snakka med flere på suppert der (på grunn av noen små problemer) og vær gang fikk jeg bekrefta at de hadde 5 stykekr på lager, og jeg var GARRANTERT å få en av de 5. Blir ganske sur hvis de har løyet meg opp i ansiktet og jeg ikke er en av de 5. Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Jeg bestilte klokken 11:42:53, så vis du får telefon og ikke jeg så dreper jeg både deg og Telehor Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Jeg bestilte klokken 11:42:53, så vis du får telefon og ikke jeg så dreper jeg både deg og Telehor Ring meg på min HTC DESIRE så vi kan sette opp en avtale da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå