Vikdal Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Heisann Har havnet i en litt kjedelig situasjon med jobb-mobilen min. Jeg fikk en popup på mobilen i går om å oppgradere til 2.1. Oppgraderingen forløp da som beskrevet i dette innlegget. Etter at den andre (store) fila var lastet ned og jeg trykket "install now" så restartet mobilen som den skulle gjøre og viste grafikk som vel betydde at den pakket ut fila og installerte på mobilen. Etter en stund fikk jeg opp et nytt skjermbilde som viste en trekant med et utropstegn inni med bilde av en mobil ved siden av. (Samme bilde som man får opp dersom man holder inne home + power når man slår på telefonen). Etter dette skjedde det ingenting Jeg har forsøkt litt forskjellige ting etter dette, men mobilen henger nå ved HERO logoen ved oppstart. For ordensskyld så forsøkte jeg valget "wipe data/factory reset" men det er samme historien da. For alt jeg vet har jeg vel nå slettet alt som er på mobilen slik at den er helt tom. Jeg har også installert HTC Sync 2.0.33 og forsøkte også å laste ned v1.5 rom'en som ligger på HTC sine supportsider. Denne fila ville ikke kjøre en gang, kom bare en feilmelding direkte, så jeg fikk en av en kompis. Den feiler underveis (ca midt i lastinga til telefon) med en error 140. Som nevnt er dette jobb-mobilen min og jeg skal tilbake på jobb imorgen. Håper derfor å få litt veiledning om hva jeg skal gjøre. Håper at f.eks "apply sdcard:update.zip" kan brukes på en måte. Alternativ har jeg lenge hatt lyst til å installere en custom rom, så jeg prøver gjerne dette også Viktigste er å få telefonen i gang igjen. Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 5. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2010 Har fått mobilen i gang igjen etter å ha snakket med HTC support. Lastet ned en oppdatert versjon av 1.5 rom'en. De sa det var mange som hadde problemer med 2.1 oppgraderingen og anbefalte å fortsette på 1.5 litt til. Ironisk nok hadde jeg så vidt fått slått på mobilen før den begynte å spørre om den skulle laste ned oppdateringene Har installert den første lille oppdateringen, og lastet ned 2.1 oppdateringen uten å kjøre install. Vurderer å gjøre et forsøk til, ettersom det var en grei sak å hive inn 1.5 igjen. Takk til alle som har lest, men ikke svart! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå