Diskusjon: Deling, misbruk og stjeling av bilder.
68 stemmer
-
1. Deler du bildene dine eller plasserer du dem bak "lås og slå"? NB! Det er flervalgsavstemning.
-
Jeg deler gjerne bildene mine på diverse nettsteder og fora
-
Jeg deler og bryr meg ikke om at andre deler bildene mine på sine forum og sider
-
Jeg deler kun på akam og vil ikke at bildene skal komme utenfor dette forumet
-
Jeg deler via flickr/smugmug/etc. konto, men har tatt de forhåndregler som er tilgjengelig for at ingen tar bildene mine
-
Jeg har flickr/smugmug/etc. konto og alle bildene kan kun vises til de jeg inviterer inn. Bildene er gjemt/passordbeskyttet.
-
Jeg poster aldri bildene mine på nettet. De ligger trygt på datamaskinen
-
Hvis noen tar/"stjeler" bilder fra meg blir jeg rasende og truer med søksmål og/eller erstatning
-
Hvis noen tar/"stjeler" bilder fra meg blir jeg litt irritert og håper de retter dette opp ved å fjerne bildet eller gi meg kompensasjon iform av kreditering/link til siden min etc.
-
Hvis noen tar/"stjeler" bilder fra meg blir jeg stolt, men jeg ønsker kreditering.
-
Hvis noen tar/"stjeler" bilder fra meg bryr jeg ikke om det så lenge bildet ikke blir brukt til økonomsik vinning eller er havnet på en støtende nettside etc.
-
Jeg er ikke imot at andre bruker mine bilder. Værsågod og takk for at dere liker bildene mine
-
Jeg laster ned andres verk, hvorfor skal ikke andre laste ned mine? Det heter å dele, både lovlig og ulovlig er greit for meg.
-
Vet ikke ennå. Ingen standpunkt på verken deling eller misbruk av mine bilder.
-
- Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
-
Hvem er aktive 0 medlemmer
- Ingen innloggede medlemmer aktive
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå