TheFighter94 Skrevet 30. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2010 Hvordan gå frem? Hvordan starte? Hvilket hull gå etter først? heheh Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2010 jeg har slettet endel useriøse svar og flyttet tråden til en mer riktig del av forumet. dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 30. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2010 Er det noe hokkus-pokkus å pule en tjei? Bare bli kjent med hun det. Å ha innstillingen skal pule ho, minner meg om at det hele ender med tvang, og voldtekt. :s 2 Lenke til kommentar
mortania Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 Hele insstillingen minner om at han nok burde vente noen år til Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Enig med de to innleggene over meg her. Det er forøvrig vanskelig å gi et svar på det trådstarter spør om, da jeg oppfatter spørsmålet som vagt og lite gjennomtenkt. Jeg gidder ihvertfall ikke å skrive en avhandling om hvordan man har sex. Endret 1. juli 2010 av Arinomi Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 Instinktene får heller tale sine egne ord, når gutten er gammel nok til å skille brutal-handling utfra samhandling. Lenke til kommentar
Populært innlegg TheFighter94 Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 Hei jeg har nå pulet jenten. 11 Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 Tidenes tråd 1 Lenke til kommentar
V.I.C Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 hehe :!: gikk det bra uten instruksjoner da?? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 Om tallet 94 bak nicket står over alderen hans, er jeg veldig(LES:VELDIG) flau over og være en gutt fra 94'er kullet! Epic tråd! EPIC! 2 Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 hehe :!: gikk det bra uten instruksjoner da?? Jada, gikk helt fint. 1 Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Hei! Minner om at vi skal holde en hyggelig tone på forumet og ikke latterligjøre trådstarter. Fra nå av holder vi oss til tema. Hva trådstarter velger å fortelle er opp til han selv. Reaksjoner på veiledning taes som vanlig på PM Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Og da ble tråden mye kortere, etter at jeg fjernet spam og tull. En del av dere har vanket for lenge i denne kategorien til å å tro at det er greit å drive med slikt. Husk hva jeg alltid sier: Ingen spørsmål er for dumme, men mange svar er det. Geir Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Og så måtte admin på banen igjen. Det er synd at folk bruker denne kategorien til å trolle, og det er synd at så mange biter på, det ødelegger for de mange som lurer på om de skal poste sine spørsmål her i håpe om å få et seriøst svar. Reaksjoner vil bli delt ut. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg