ok67 Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 (endret) Her er nokre bileter frå dagens fellesstart under SykkelNM i Trondheim. Først eit par akamistar Så ein onkel utan lys, men med blålys. Kurt Asle arvesen i tet for ei gruppe som ligg litt bak ledelsen, Thor Hushovd kan så vidt skimtast bakerst. Det var fleire som var ute og tok bilete Det her trur eg er han som blei nr 2. På dette tidspunktet under siste runden ved Dalgård var han i tet. Thos Hushovd låg då ca 20 sek. bak. Mens Kurt Asle Arvesen vare ytterlegare eit par minutt etter. Endret 27. juni 2010 av ok67 Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 (endret) Ingen anelse kem dei fleste er;p (Untatt Kurtern som sneik seg på ett par uten hensikt fra min side.) Edit: Er det diskusjon.no eller firefox sin nedskalering som er ekstremt dårlig? Endret 27. juni 2010 av nbmofo Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Hushovd: Arvesen (midt i bildet) og Christer Rake (nr 151) som ble nr 2, sammen med hovedfeltet: Arvesen og Boasson Hagen i hovedfeltet: Arvesen: Dette tror jeg er Ola Kjøren: Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Her er mine bilder fra sykkel-NM 2010. En som jukser litt? En som er veldig sliten midtveis i løpet Kurt Asle Arvesen og Edvald Boasson Hagen Kurt Asle Arvesen, Edvald Boasson Hagen, og Thor Hushovd sammen Thor Hushovd Hushovd og Boasson Hagen. Arvesen har sluppet. Thor Hushovd i ledelsen på sisterunden. Tror han tok ledelsen tidligere i bakken vi var i. Lenke til kommentar
arela Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Fint å møtesa når det skjer noe. Jeg var fraværende i helga, men hørte at det skal være et eller annet orienteringsmesterkap i bymarka i sommer, så det kan jo også være noe om det passer. Orientering har vel litt mer usikkerhet i seg - ikke sikker løperne finner veien forbi fotografen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå