Gå til innhold

Nytt fototreff i Østfold, Halden


Anbefalte innlegg

Når og hvor?

 

Fototreffet i Østfold, Halden vil finne sted på Fredriksten Festning så i Halden by.

Vi møtes på parkeringsplassen til Fredriksten Festning klokken 1200 den 28. august

 

Kjørerute, fra bruen i Halden til parkeringsplassen til festningen

 

Start retning sør-øst på Olav Vs gate (22), kjør 0,1 km

Sving til venstre inn på Ohmes plass (22), kjør 41 m

Sving til høyre inn på Kirkebakken (22), kjør 1,5 km

Sving til høyre inn på Generalveien, kjør 0,4 km

 

untitled.bmp

(trykk på linken for og få se kjøreruten på et kart)

 

De som er med:

deepthroatcooksucker

Thesilentkiller

Bjørnli

Natrich

Nautica

tomsi42

voffen

_________________________________________________________________________

 

 

 

Etter forrige fototreff i Østfold nærmere bestemt Fredrikstad, Gamlebyen, som ble en suksess er det på tide med et nytt om man spør mange her på Akam.

 

Har dere interesse for et nytt treff? Hvor kunne du tenke deg, og ikke minst når? Hørt mange tanker om Halden --> Fredriksten Festning :)

 

Avstemning:

 

 

Første avstemning om dato og sted:

 

Bilde av resultatet til avstemningen om sted og dato:

 

Når et par forslag har kommet vil jeg kjøre en ny avstemning hvor vi bestemmer tidspunkt og sted.

Da er en avstemning opprettet. I første omgang tar vi hvor og når. Nærmere tidspunkt på dagen tar vi når tiden nærmer seg.

Jeg setter frist til den 2. august klokken 2359 et par dager før første mulige dato.

Stem i vei!

 

Bilde:

 

post-149000-1280787294,5843_thumb.png

 

 

 

 

Resultatet til avstemningen om sted og dato:

Da er avstemningen ang dato og sted stengt.

Med 75% av stemmene, 9/12 stemmer er det blitt valgt at fototreffet blir den 28. august

Med 75% av stemmene, 9/12 stemmer er det blitt valgt at fototreffet skal være i Halden by og på Fredrikstenfestning, treffet vil være kombinert.

 

 

 

Andre avstemning om klokkeslett:

 

For enkelthetensskyld har jeg bestemt at vi møtes ved parkeringsplassen til festningen. Men, jeg har satt opp en avstemning nå om klokkeslett.

Alternativene er 1100, 1200 og 1300

Denne avstemningen vil pågå i to døgn, 48 timer, det vil si på torsdag den 5. august klokken 1400 stenges avstemningen.

 

 

Resultat av andre avstemning:

Med 50% av stemmene, 3/6 stemmer er det blitt bestemt at vi møtes på parkeringsplassen til festningen klokken 1200

 

Bilde av restultatet for avstemningen om klokkeslett:

 

post-149000-1281044407,2693_thumb.png

 

 

 

 

_________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

Edit: Endret tittel.

Edit2: Lagt til resultat og oppfordring

Edit3: Lagt til ny avstemnig om klokkeslett

Edit4: Lagt til kjørerute

Endret av Natrich
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er dette kun for folk som kan dette med bilder, eller gjelder det dem med Nikon D40 og kun 18-55 linse også? :)

Jeg sitter selv med en D40 :)

Alle kan være med, treff er til for å bli kjent og lære! :)

 

Satser vi på en gang i August da eller?

Håper det, jeg er fullbooket hver eneste helg frem til 25 juli :hm:

Lenke til kommentar

Uti august kunne kanskje passe for meg også,selv om det blir mange haldensere med :)

 

Lenge siden jeg var i Halden,hvordan er det nede ved bryggene,på baksiden borte ved tømmerlageret,der det pleide og ligge mange gamle skjøyter/trebåter,er det ryddet opp der nå eller finner man fortsatt masse rart og ta bilder av der ennå ?

Lenke til kommentar

Har ikke vært der i det siste, tror de fleste er vekk desverre, men det er noen igjen. Kanskje like greit uansett.

Hele havna er nesten full av konteinere og nå skal de jo bygge ny bro til toget så den lagringsplassen fot fritidsbåter er forsvunnet tror jeg. Jeg har ikke studert det noe særlig nærme, men jeg tror nå i alle fall det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...