tomsi42 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Takk for en hyggelig treff med mange nye blide fjes. Lyset var kanskje ikke det beste, men jeg tenker det ble en del brukbare bilder for det. Her kan dere legge ut blinkskuddene som dere vil dele med oss. Lenke til kommentar
Deem Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) Endret 19. juni 2010 av k-ryeng Lagt bilder i stort format i spoiler. Lenke til kommentar
Gorgat Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) Her følger et utvalg av de bildene jeg tok på vårt lille treff. Takker alle som var med for noen hyggelige timer. Endret 18. juni 2010 av Gorgat Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Takk for et hyggelig treff, som alltid. Jeg blir alltid inspirert til å gjøre dyre innkjøp etterpå... Denne gangen var fristelsen flere objektiv til GF-1. Men jeg synes det gikk helt greit å bare bruke GF-1 med 20mm-objektivet. Her er mine bidrag: Her er forresten lenken til min inspirasjonskilde for bildene jeg tar med GF1, som jeg nevnte på møtet i går. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Her har det kommet mange flotte bilder allerede, tross vanskelige lysforhold. Pussig nok et parbilder av planter Så da kommer det et knippe med Akamister fra meg ... På vei ut av duft-hagen Fotoshoot RandiA in action Gorgat in action, mens Zodz bivåner lessis møtte stengte dører edit - glemte denne: Frittgående akamister Endret 19. juni 2010 av tomsi42 Lenke til kommentar
lessis Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Takk for spaserturen i går. Her kommer et knippe fra meg også. Gruppa samlet. Tomsi42 stilte inn kameraet, jeg har ikke gjort noe annet enn å resize bildet. Fotografer i full utfoldelse Helt øverst i fjellhagen der bekken starter Nederst i fjellhagen ligger denne steien Lommetørkletre tatt med et lånt objektiv og til slutt en av blomstene. Det ble en del av de, men måtte velge. Lenke til kommentar
voffen Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Takk for en trivelig tur i går. En flott gjeng å rusle rundt sammen med Her er noen av mine minner fra turen. Kan dette være O Store Akamist? Er tatt med mobilkamera... En blomst... Palmen Noen er mer fan enn andre... Laksetrapp?? Enda flere blomster... NÆH, en blomst til... Alleen Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Her var det veldig mye bra bilder fra Botanisk hage ja...får ikke redigert særlig mine jeg på en liten netbook, men legger inn ett foreløpig...Det var Gorgat og jeg som skulle "konkurrere" med det samme motivet. Her er mitt nellik-bilde: Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Hahahaha, awesome sneek shot av meg Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2010 Jeg fortsetter ballet med legge ut litt variert tatt med Canon. Lilla blomster Pene blomster "Laksetrappen" i sort/hvitt Tre med gule ranke/blomster Stilig tre i funky farger. Suspekt sprekk i stammen Valmueblomst ned fossen Vannkanne Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Da har jeg kommet gjennom bunken og lagt ut de beste på flickr. Her et lite knippe tatt med Olympus og Panasonic kameraene: En liten koselig kone i stein "Laksetrappen" fra motsatt ende Svak kurve Utsikt mot Oslo Skyline Populære blomster En noe uskarp bladløs Endret 19. juni 2010 av tomsi42 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Nå er nok de fleste motivene lagt ut flere ganger her, så dette blir nok bare en gjentagelse. Men rosa majalis plena (Jomfrurose, eller Kanelrose) er såvakker at den tåler å bli vist flere ganger: Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Her er mine ! http://www.facebook.com/l.php?u=http://www.cruelphotography.com/blogg/fototreff-med-akam-no/&h=c741cYuyclWT1Ct59ppwko10lDA Ikke så mange, men jeg skal bruke noen andre som bakgrunner i composites, så blir nok noe botanisk hage å se framover i bildetrådene ! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) Her er mine ! http://www.facebook.com/l.php?u=http://www.cruelphotography.com/blogg/fototreff-med-akam-no/&h=c741cYuyclWT1Ct59ppwko10lDA Ikke så mange, men jeg skal bruke noen andre som bakgrunner i composites, så blir nok noe botanisk hage å se framover i bildetrådene ! Ikke for å være grinete, men du kan godt laste opp noen bilder her også Hvorfor facebook i linken? Og ikke direkte link til siten din? Endret 22. juni 2010 av tomsi42 Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Jeg laster aldri opp bilder her, derfor jeg ikke bruker BK lengre. For det første tar det unødvendig tid når de allerede er ute på en annen web server, og jeg må også inne i LR og hente ut filene på nytt for å laste de opp. Linken var bare pga jeg selv gikk inn gjennom facebook siden min for å hente den, så det var bare tilfeldig Lenke til kommentar
Inc Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Jeg laster aldri opp bilder her, derfor jeg ikke bruker BK lengre. For det første tar det unødvendig tid når de allerede er ute på en annen web server, og jeg må også inne i LR og hente ut filene på nytt for å laste de opp. Linken var bare pga jeg selv gikk inn gjennom facebook siden min for å hente den, så det var bare tilfeldig Enig med Cruel. Ha fast sted på interwebben som bilene er på å spre budskapet derfra, selv om det måtte bety hotlinking og det som verre er. Megapes å laste opp bilder i hytt og putevar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå