fsx v1.1 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 I dag så kalte en meg som går i 9 trinn en jævla same hva gjør jeg med det?, jeg har ingnonert det hele tiden, hva gjør jeg med det? Jeg går i 8 klasse. Lenke til kommentar
SML Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Hvis du føler deg provosert, ta det opp med lærer, eller rektor hvis lærer ikke ordner opp. Snakker da om vedkommendes lærer. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Ikke bry deg om det, hvorfor skal du gidde og bruke tid på mennesker som bare lager kvalm? Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Klapp til han... så springer du som fan! -C- 8 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Du spør hva som er galt med å være same. Mulig personen som kaller deg jævla same ikke vet bedre. "Hva er galt med å være same? Har du elementære mangler i oppdragelsen, opplæringen eller har samfunnet gitt deg opp allerede?" Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Klapp til han... så springer du som fan! -C- The running slap? 1 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 10. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2010 Du spør hva som er galt med å være same. Mulig personen som kaller deg jævla same ikke vet bedre. "Hva er galt med å være same? Har du elementære mangler i oppdragelsen, opplæringen eller har samfunnet gitt deg opp allerede?" Jeg er fra NordNorge, så er ikke same. Men før han kalte meg for en same så sa han "HVA ER DET DU GLOR PÅ JÆVLA SAME" sa han så skal da si "Hva er galt med og vere same?" . 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Wattengård Skrevet 10. juni 2010 Populært innlegg Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Evt... Han: HVA GLOR DU PÅ DIN JÆVLA SAME? Du: DET SCHTØGGE TRYNE DITT DIN JÆVLA SØRING! *dukk* HAHA! *slap* *run* Edit: Man kan evt bytte ut søring med et mer passende ord. Og *slap* kan byttes ut med *knee i balla* eller *rett høyre*. ... men *run* må alltid være på slutten -C- Endret 10. juni 2010 av ChristianW 19 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Du spør hva som er galt med å være same. Mulig personen som kaller deg jævla same ikke vet bedre. "Hva er galt med å være same? Har du elementære mangler i oppdragelsen, opplæringen eller har samfunnet gitt deg opp allerede?" Jeg er fra NordNorge, så er ikke same. Men før han kalte meg for en same så sa han "HVA ER DET DU GLOR PÅ JÆVLA SAME" sa han så skal da si "Hva er galt med og vere same?" . Da kan du si: "At jeg er fra Nord-Norge betyr ikke nødvendigvis at jeg er same, på samme måte som alle sørfra ikke er idioter.." 4 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 10. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2010 Hehe, da får jeg si det da, men jeg skylder på deg vis jeg får bank :!: . 1 Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 hvorfor kan ikke bare be han om å holde kjeft? det er ikke noe vits i å provosere han sånn at han til slutt flyr på deg :S 4 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 hvorfor kan ikke bare be han om å holde kjeft? det er ikke noe vits i å provosere han sånn at han til slutt flyr på deg :S Støtter dette! ikke provoser, da får du bare dobbelt tilbage. 1 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 10. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2010 Greit, jeg veit hvor han bor da:). Lenke til kommentar
Populært innlegg Skurupu Skrevet 10. juni 2010 Populært innlegg Del Skrevet 10. juni 2010 Lapp til han. Reiner med han blir forskrekket, da. 43 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Lapp til han. Reiner med han blir forskrekket, da. HAHAHAHAHA! Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Lapp til han. Reiner med han blir forskrekket, da. Hahaha, et av tidenes gullkorn på forumet :!: Endret 10. juni 2010 av Eksentron Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Tok den ikke. A little help, please? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå