Gå til innhold

En som går i 9 trinn: kalte meg for en jævla same hva gjør jeg med det?

fsx v1.1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du spør hva som er galt med å være same. Mulig personen som kaller deg jævla same ikke vet bedre.

"Hva er galt med å være same? Har du elementære mangler i oppdragelsen, opplæringen eller har samfunnet gitt deg opp allerede?"

Lenke til kommentar

Du spør hva som er galt med å være same. Mulig personen som kaller deg jævla same ikke vet bedre.

"Hva er galt med å være same? Har du elementære mangler i oppdragelsen, opplæringen eller har samfunnet gitt deg opp allerede?"

Jeg er fra NordNorge, så er ikke same. Men før han kalte meg for en same så sa han "HVA ER DET DU GLOR PÅ JÆVLA SAME" sa han så skal da si "Hva er galt med og vere same?" :).

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er fra NordNorge, så er ikke same. Men før han kalte meg for en same så sa han "HVA ER DET DU GLOR PÅ JÆVLA SAME" sa han så skal da si "Hva er galt med og vere same?" :).

Da kan du si:

"At jeg er fra Nord-Norge betyr ikke nødvendigvis at jeg er same, på samme måte som alle sørfra ikke er idioter.."

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...