HTC Nyheter Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Litt humor må vi tillate oss:) Endret 2. juni 2010 av HDlover 3 Lenke til kommentar
Marius Aarre Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Det værste er jo at mange av de budene er jo velbrukt. Lenke til kommentar
dkndude Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Tror nok alle budene her er en realitet i manges hverdag ja, lol :!: Lenke til kommentar
SolbergMobil Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg flirer godt av denne fortsatt. Lenke til kommentar
HTC Nyheter Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 Tror nok alle budene her er en realitet i manges hverdag ja, lol :!: Hehe det er ment som humor, men ja mange lever etter disse "budene" hehe. Lenke til kommentar
SolbergMobil Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) viktig å ikke sette alle under en kam her:) er vel mere de mest ekstreme applefansene som lever etter disse budene. Er det noen som har videoen av han mannen ristet så mye av glede at han besvimte, når Steve Jobs annonserte at iPhone endelig fikk copy and paste? hehe. Den skulle du hatt link til i første innlegget. Endret 2. juni 2010 av SolbergMobil Lenke til kommentar
Newton Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) At HDlover bruker uforholdsmessig mye energi på å forvrenge og spamme med anti-iPhone propaganda overalt i forumet, er jo ikke noe nytt. Han kan gjerne førsøke å dekke seg bak "humor" denne gangen, men vi kjenner jo hans agenda fra før, og da blir det ikke like morsomt for dem han forsøker å sverte. En som kaller seg HDlover, og har en HTC-fanboygruppe som signaturlink bør kanskje ta en titt i speilet før han forsøker å henge ut andre... Ja, de fleste vet at jeg har sans for iPhone, men ville aldri funnet på å bruke energi på å skrive noe så barnslig, dumt og platt om de som har andre preferanser i valg av mobiltelefon. Live and let live. Endret 2. juni 2010 av Newton Lenke til kommentar
HTC Nyheter Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 Det er helt klart en dobbel mening med dette. En ting er å opplyse, den andre tingen er humor. Kan vær at en del tar seg nær av det, men jeg vil tro at mange vil dra bra på smilebåndet og. Jeg er ikke den som gidder å fyre på med negativitet mot iPhone lengre, føler jeg har fått sakt mitt for ei stund siden. Men dette bildet var bare for godt til å ikke poste. Lenke til kommentar
Van der Ferst Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Det er jo bare gøy.... Verden er blitt alt for alvorlig :!: Lenke til kommentar
mistercartman Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Haha. Artig stentavle for iPhone-religiøse Utsagnene er jo bare vås, men såpass må vel fanskaren tåle. Lenke til kommentar
SolbergMobil Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Tror folk må klare å ta denne med humor, selv om jeg tror den treffer noen midt i hjertet. hehe Lenke til kommentar
HTC Nyheter Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 Til de som blir truffet av dette bildet, så kunne jeg ikke brydd meg mindre. Da må de kjenne seg igjen i budene;) de som ikke gjør det, klarer nok å bare gi f. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Haha, dette var morsomme greier. Grunnen til at det er så morsomt som det er, er mere fordi det er faktisk slikt ting er i dag når det er anngående Apple. Tragisk men sant. Endret 3. juni 2010 av Terminator 3 Lenke til kommentar
mistercartman Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Haha, dette var morsomme greier. Grunnen til at det er så morsomt som det er, er mere fordi det er faktisk slikt ting er i dag når det er anngående Apple. Tragisk men sant. Hehe. Håper du tuller Om du faktisk er seriøs viser du jo bare at du er på like lavt nivå som en Apple-fanboy? Lenke til kommentar
SolbergMobil Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Haha, dette var morsomme greier. Grunnen til at det er så morsomt som det er, er mere fordi det er faktisk slikt ting er i dag når det er anngående Apple. Tragisk men sant. Hehe. Håper du tuller Om du faktisk er seriøs viser du jo bare at du er på like lavt nivå som en Apple-fanboy? Regner med at han ikke tar alle under en kam. Med mange på forumet her som har diskutert for iPhone har vært innom skremmende mange av budene Lenke til kommentar
GTB Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Ingen på dette forumet er større fanboys enn Android/WM-brukerene som har postet i denne tråden. 1 Lenke til kommentar
HTC Nyheter Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) En applefan vil aldri innrømme at et annet produkt har gått forbi deres, noe som skaper frustrasjon og diskusjoner blant andre Android/wm tilhengere. Endret 3. juni 2010 av HDlover Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå