Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er jenta noe jeg kan få noe med?

Gjest Usikker gutt

Anbefalte innlegg

Gjest Usikker gutt

Hei. Tar dette som gjest så jeg ikke blir gjennkjent så lett.

Jeg er en gutt på 19. Er jomfru, aldri hatt en kjæreste og lite erfaring på damefronten.

Jula 2009 traff eg ei jente. Jeg viste så vidt hvem hun var fra før, men ante veldig lite omm henne.

Traff henne på fylla hvor vi lett fant tonen og flørta litt. Senere dro vi på nachspiel. Hun dro litt før meg. Vi snakket litt her og. Var full så kan bare si det jeg husker :p

Iallefall så endte vi opp med å låse oss inne på do ;) Vi snakket bare sammen her uten at det skjedde noe. Da jeg dro derfra ga jeg henne et kyss på kinnet (mener jeg å huske) :p

Det var alså mitt første møte med henne. Etter det begynte noen av vennene mine å tulle med hvor stolt de var over meg osv. At jeg hadde draget :p Vi hadde vell egentlig alle misstanke av at hun er ei litt sånn "gå-på-alle"-jente.

Noen dager senere sendte hun meg en sms. Der hun lurte på om jeg var edru og kunne kjøre henne fra en fest til en annen. Dette gjorde jeg. Da jeg hadde kjørt henne dit hun skulle, gå hun meg et kyss på kinnet. Legg merke til at hun var full. Hun snakkest også noe om hvor snill jeg var.

Etter juleferien begynte jeg å skrive litt med henne, men hun virket ikkke noe innteresert lngere. Derfor tenkte jeg at jeg skulle gå videre.

Noen uker etter det var jeg ute å kjørte. Var alså på natta en lørdag, og hun var på en uteplass som ligger like ved der vi "loderne" bruker å stå. Hun ser så at jeg står der og snakker med noen kompiser. Men så roper hun til meg at jeg er ekkel. Jeg ble vell litt... Ehh, ja. Vet ikke om lei meg er det rette ordet. Jeg sendte henne en sms senere hvor jeg spurte hvorfor jeg var ekkel. Hun svarte da at jeg hadde Sebdt henne så mange meldinger selvom jeg nesten ikke kjente henne. Men vi skrev litt mere den natta, og etter hvert sa hun vell at hun ikke mente det hun hadde sakt. Mener at det endte med at jeg kjørte henne hjem senere.

Har ikke hatt så mye kontakt med henne etter det.

Men så var jeg på fylla 1. mai. Plutselig sendte hun sms og lurte på hva jeg gjorde. Jeg svarte at jeg var på drikking. Var en ganske stor fest jeg var på. Dette var også hun. Men festen hennes var dårlig. Jeg fikk så en kompis av meg til å kjøre meg for å hente henne. Men når jeg skulle hente henne hadde hun ei veninne og en venn med seg. Er ingenting på gang med han vennen, Men jeg ble ltt overaska over at det ikke var bare henne.

Da vi kom tilbake til festen "mistet" vi egentlig hverandre litt. Jeg snakket ikke noe særlig med henne.

Men det som gjorde meg mest var at jeg så henne kline med en annen gutt der. Senere sendte hun mld og sa at hun dro hjem for å sove. Det siste hun skrev var "Natta <3". Alså vi hadde litt hjerter og slike ting i medingene vi sendte.

Senere i mai når jeg har vært på fylla har jeg sett at hun har vært på "loding". Men siden jeg har vært full og hun edru, har jeg ikke turt å gå å snakke med henne. I frykt for å drite meg ut.

For et par uker siden Måtte jeg stå i fergekø i flere timer pga at veien var stengt. Tilfeldighetene gjorde også at hun endte forran meg i samme fergekø. Vi vekslet noen ord rett etter vi hadde kommet dit, men satt hverfor oss etter det. Jeg hadde en kompis med. Det samme hadde hun. Alikevell sat vi å vinket litt til hverandre. Etter hvert kom hun å satte seg i min bil. Vi snakket vell i rundt en halv time før hun fant ut at hun skulle tilbake i sin bil.

Senere den dagen sendte vi noen meldinger.

Så kommer vi til noe som skjedde på lørdag. Eg satt hjemme og så på film. Så får jeg sms fra henne hvor hun lurer på om jeg vil bli med henne å kjøre (kjøre bil alså). Vi ble enig om at vi skulle det når jeg hadde sett ferdig filmen. Hun tok alså iniativet.

Da jeg møtte henne fikk jeg nesten sjokk. Har aldri sett henne så fin før :D Hun hadde nok pynta seg :p Dum som jeg var fikk jeg ikke gitt hene noen kompliment. Vi kjørte i 3-4 timer. Jeg kjørte hennes bil. Men vi måtte kjøre noen av vennene hennes hit å dit. Så vi fikk litt lite tid alene :( Når vi skulle skille lag ble vi sittende å prate litt.

Men jeg var alså for feig til å "gjøre et trekk" :( Når jeg stakk kom det noen andre i en annen bil som hun ble med. Aner ikke hva de skulle. Hun ble med dem selvom hun hadde sin bil der.

(Huff dette ble et tullete innlegg)

Her om dagen la hun meg til på Facebook. Jeg har ikke gjort det før, i håp om at hun skulle det først.

Har ikke hørt noe fra henne de siste par dagene..

Så hva tror dere ut fra det jeg skriver? Er hun noe å satse på?

Innlegget mitt kunne vært mye, mye bedre skrevet. Men jeg er trøtt nå. Dere får spørre om dere lurer på noe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

/Vote

Der Fotograf votes no

Sorry Mac, du kommer sikkert et stykke, men du har sansynligvis brukt for mye tid på å være snill, så sjansen for å bli utnyttet er stor. Slik jeg oppfatter det, henger hun med deg til tider, og ber deg om tjenester. Hun vil sikkert være venn med deg, men ikke regn med noe mer.

Lenke til kommentar

Med "lode", mener du råne eller? No offence, men jeg får inntrykk av at dere kommer fra en vestlandsbygd der råning er fritidssyssel blant ungdommen. Odda kanskje ?? hehe ;)

Crazy things;

1 - hun skriker etter deg at du er ekkel

2 - du er grei og henter henne over til "din" fest, hun kliner så med en annen gutt, for deretter å sende deg "hjertemelding" når hun drar hjem..

Som sagt så virker hun ikke helt.. tja, hva skal man si.. hun har i hvertfall en meget spesiell atferd!

Hun er i uansett helt klart interessert i deg. Om hun derimot er noe å satse på, det må du nesten avgjøre selv tror jeg.

Endret av brukernavnkongen
Lenke til kommentar

Utifra det du har fortalt, har det egentlig ikke skjedd så veldig mye. Hun hørtes ærlig talt egentlig bare mer ut som en venn som kanskje bruker deg til tjenester av og til. Men du må jo se etter alt fra hvordan blikk henne gir deg osv, men akkurat nå virker det ihvertfall som du er midt i mellom start og mål.

Lenke til kommentar

Med "lode", mener du råne eller? No offence, men jeg får inntrykk av at dere kommer fra en vestlandsbygd der råning er fritidssyssel blant ungdommen. Odda kanskje ?? hehe ;)

Crazy things;

1 - hun skriker etter deg at du er ekkel

2 - du er grei og henter henne over til "din" fest, hun kliner så med en annen gutt, for deretter å sende deg "hjertemelding" når hun drar hjem..

Som sagt så virker hun ikke helt.. tja, hva skal man si.. hun har i hvertfall en meget spesiell atferd!

Hun er i uansett helt klart interessert i deg. Om hun derimot er noe å satse på, det må du nesten avgjøre selv tror jeg.

More Crazy things;

1 - Hun skriker at du er ekkel, fordi hun vil se om du reagerer(og at du bryr deg)(hun liker deg)

2 - jenter kliner gjerne med andre for å få en annen sjalu aka deg (hun liker deg?). Den meldinga på kvelden, når hu har knina med en annen fyr, hvorfor tenker hun på deg i nattestider?:)

Det at hun ''bruker'' han. det er jo en unskylding for å bringe tid med han. Den bilturen var sikkert ment som det. Tipper hu bare satt der nypynta og bare venta på '' Vi kjørerer en omvei, jeg skal vise deg noe''

Lenke til kommentar

Hm.. Tricky den der!

Det virket i hvert fall som at du var interessert! Og kanskje litt blåøyd.

Det virker som at hun de første gangene brukte deg til å kjøre til fester o.l, men i senere tider virker det som at hun har blitt mer "ordentlig"?

Den ekkel-greia trenger ikke ha så stor betydning. Kan henne at hun ikke likte at hun likte deg dno - eller det stikk motsatte.

Dere begge er jo voksne, så kanskje ikke så stor vits i å gå mer enn èn runde rundt grøten? :)

Go for it, gutt! Failer det så failer det. Da vet du i hvert fall hvor hun står.

Bare ikke la henne leke med deg! Du virker bedre enn det.

Lenke til kommentar

Hei. nå har jeg lest historien din og får intrykk av at hun bare ser på deg som en "guttevenn man kan bruke når man trenger han" Slutt med å være så "Snillgutt" som kysser henne på kinnet! Trå til, å ta en sjanse!

Tørr jeg spørre hvor gammel jenta er? det kan og ha mye å si..

Når du sier "Lode" får jeg følelsen av finnsnes-senja eller noe xD

Lenke til kommentar

Grow som balls!

Du opererer med måneder som enkelte av gutta her inne opererer på minutter, for min del timer. Gjør meg en tjeneste så jeg slipper å bli irritert på dine vegne - be henne på fest evt. filmkveld hjemme hos deg å se hvor langt du kan gå før du får beskjed om stopp.

Det er påtide å gi "litt" gass etter min mening (les: full gass). Alternativene for hvordan hun ser på deg er som følger:

1. Hun utnytter deg og ser på deg som homsevennen hennes som det er greit at nusser henne på kinnet mot at du gjør alt for henne.

2. Hun liker deg, men viser det på snedige måter

3. Hun vet ikke helt, men du er på god tur inn i nr 1.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Var en sånn vennegreie jeg var redd for :(

Grunnen til at det har tatt så lang tid er fordi at fra i midten av januar til midten av april har vi ikke hatt kontakt.

Hun er 19, det er jeg og. Men hun er alikevell født året før meg. 1990 og 1991

Lenke til kommentar

Var en sånn vennegreie jeg var redd for :(

Grunnen til at det har tatt så lang tid er fordi at fra i midten av januar til midten av april har vi ikke hatt kontakt.

Hun er 19, det er jeg og. Men hun er alikevell født året før meg. 1990 og 1991

Bare til å gå videre med livet spør du meg. Finnes andre jenter der ute.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...