Gå til innhold

Spill uten plast, fra butikk

Anbefalte innlegg

Hei sann.

Kjøpte meg Red Dead Redemption igår. På Xbox, Spesial edition..

Kjøpte det på spaceworld butikken som ligger her ved jeg bor.

I butikkhylla sto kun pappetikketen, altså en sånn "pappeske" som spiller skal ligge inni. Når jeg tok med denne til kassa, tok han frem selve coveret ifra skuffen, var IKKE plast på spillet, men det var forseglet med sånn Xbox teip, som sitter på de fleste nye Xbox spill. Sånn forseiling.

Flere som har opplevd dette?

Kan jeg ha fått et spill som har vært byttet? pga feil eller lignende?

Hvordan hadde det vært om jeg skulle ha bytta det igjen? Altså uten å ha spilt eller rørt det da. Er den forseilinga nok?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samme opplegget når jeg kjøpte det... Papp coveret stod i hyllen, mens selve spillet lå bak kassen (Uten plastikk-forseglig, men med inntakt Xbox klistremerke-forsegling).

Spurte fyren om det var noen spess. Grunn til at forseglingen var tatt av, og han svarte at selve plastikk forseglingen var rundt papp coveret, og ikke rundt plastikk coveret.

Lenke til kommentar

Når jeg kjøper spill får jeg av og til forseglede kopier, mens andre ganger legger de i platene og manualene i butikken. Grunnen er ganske enkelt at et forseglet spill tar mye mer plass enn plater. Er du skeptisk kan du jo be om å få se platene for å sjekke om det er riper, og om det ikke skulle fungere kan du jo bare bytte og få en ny kopi. Jeg ser ikke helt problemet?

Lenke til kommentar

Jeg foretrekker at coveret fortsatt har plast rundt seg, og spesielt i disse dager hvor de fleste spill inneholder en og annen kode som ligger i covered. Surt å oppdage at den allerede er brukt når du kommer hjem. På xbox spill har de jo den ekstra klistrelappen, uten at det er noen garanti i seg selv(neppe vanskelig å fjerne/bytte), men PS3 spill har meg bekjent ikke dette.

Lenke til kommentar

Foretrekker å kjøpe spill med intakt forsegling. Har lest om en del hendelser hvor de i kassa har tatt feil cd i coveret. Litt kjipt å komme hjem med feil spill :dontgetit:

Ja, det er så vanskeleg å åpne og sjekke dette før ein forlet butikken.

Eg kjøper alltid kun bilar som er pakka i plast, så eg er sikker på at ingen andre har satt seg i den.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Ja, det er så vanskeleg å åpne og sjekke dette før ein forlet butikken.

Eg kjøper alltid kun bilar som er pakka i plast, så eg er sikker på at ingen andre har satt seg i den.

Selv gjør jeg det dersom de bak kassa må legge platene i coveret... Men man stoler da på at de bak kassa kan jobben sin og finner fram rett spill uansett....

Lenke til kommentar

Selv gjør jeg det dersom de bak kassa må legge platene i coveret... Men man stoler da på at de bak kassa kan jobben sin og finner fram rett spill uansett....

Har ingen tvil om at dei bak kassen kan jobben sin, men eg veit sjølv at det er mogleg å gjere feil, spesielt dersom det er litt travelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...