SoloSitron Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Skriv ned ord du kommer på som er "vanlige" feil å gjøre når man skriver en nynorsk tekst. Da kan du søke på alle bokmålsordene (i dette tilfellet "man") å se om du har skrevet f.eks. "man kan ikkje" istedenfor "ein kan ikkje" osv... Kan kanskje trekke deg 1 eller 2 karakterer opp Jeg begynner; Man (feil) - Ein (riktig)For eksempel (feil) - Til dømes (riktig) Å se (feil) - Å sjå (riktig) Bare (feil) - Berre (riktig) Følelese (feil) - kjensle (riktig) Sjøl (feil) - sjølv (riktig) fra (feil) - frå (riktig) De + verb (feil) - Dei + verb (riktig) Kommer (feil) - kjem (riktig) Være (feil) - vere (riktig) Har vært (feil) - har vore (riktig) Alle ord som slutter på [-LIG] (feil) - [-LEG] (riktig) Hvordan (feil) - korleis (riktig) Hvorfor (feil) - kvifor (riktig) Hva (feil) - kva (riktig) Hvem (feil) - Kven (riktig) Føyer til etterhvert som dere poster Endret 25. mai 2010 av SoloSitron Lenke til kommentar
srbz Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Mener du virkelig at å skrive "å komme" vil være feil på nynorsk? Lenke til kommentar
SoloSitron Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 Mener du virkelig at å skrive "å komme" vil være feil på nynorsk? Ops! Enda en grunn til at denne tråden er nødvendig Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 For ordens skuld er faktisk «bare» ei fullstendig tillaten sideform som du ikkje får feil på, og det same gjeld ord som sluttar på -lig. Likevel bør ein eksamen helst ha hovudformene. Men du gjorde ein relativt grov feil: «De + verb» er så definitivt fullstendig korrekt - faktisk det einaste korrekte, så sant du talar om «dere». Nynorske «de» er det same som svenske «ni». Så: dere har kommet på besøk = de er komne på vitjing de har kommet på besøk = dei er komne på vitjing Den nynorske wikipedia-sida har forresten ei svært god liste med nynorske ord og omgrep. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Eg fann denne sida, http://www.sprakrad.no/Tema/Skole/Nynorsk.nett.no/Slik_bruker_du_kurset/ Det er berre lov til å skrive nynorsk og vi må rette kvarandre Endret 26. mai 2010 av morgan_kane Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Er det noen som vet hva bokmålsuttrykket "det kan virke som ..." er på nynorsk? Slik jeg har forstått det er selve ordet "virke" ikke tilstede i det nynorske språk og jeg er derfor på leting etter erstatningsord. Jeg har en tendens til å skrive et par spekulerende avsnitt, og er derfor på jakt etter et passende "spekulativt" ord på nynorsk. Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Eg trur samtlege av dei som skal opp til eksamen i nynorsk på fredag kan byrja å sjå på denne tråden. Kven vil vel ikkje ha 5? Eit tips frå meg vil vere å lese og ikkje minst høyre nynorsk før dykk skal opp. Det å høyre nynorsk gjer at ein lettare vil hugse måten å skriv det på. Er det noen som vet hva bokmålsuttrykket "det kan virke som ..." er på nynorsk? Eg vil tru at "det kan sjå ut som" vil vere mogleg å bruke her. Endret 26. mai 2010 av Flaav Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 hehe Det er ikkje enkelt å skrive nynorsk. Nynorskbibelen.doc 19 sider som hjelpe deg godt på vegen. 4 Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Nokon som har ein nynorsk ordliste med søkefunksjon? Eller har eit word dokument med nynorske ord, som man kan bruke word sin søkefunksjon? Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Om du med innlegget ditt mente at eg hadde flere feil i mitt, vær så snill å sei det og sei kva som var galen(?) isåfall. Det er ein av grunnane til at eg skriv her hehe Det er ikkje enkelt å skrive nynorsk. Nynorskbibelen.doc 19 sider som hjelpe deg godt på vegen. Endret 26. mai 2010 av Flaav Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Bruke sjølv clue som elektronisk ordbok (Bokmål og nynorsk støtte) Tenker du på eit dokument som innehelder: Bokmål til nynorsk som denne? Bokmål til nynorsk.doc edit: @Flaav Det var ingen problem med innlegget, dette var eit dokument til alle som ikkje er klare til fredag. edit: PS: flere er bokmål, fleire er nynorsk Endret 26. mai 2010 av Tj-nome 1 Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Takk for dokumente, Men korleis er det Clue fungerar? Det er vel ikkje eit omsettingsprogram? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Nei, det fungere heilt likt som denne siden: http://www.dokpro.uio.no/ordboksoek.html Den vektige forskjellen er at clue fungere fråkopla frå internett og er mykje kjappare enn ordboken for hand. edit: link Har mottatt denne gratis frå min lærar plass. Endret 26. mai 2010 av Tj-nome 1 Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Ser at ein får 30 gratis prøvetid, dette kjem til å bli knall Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Eg fann denne sida, http://www.sprakrad.no/Tema/Skole/Nynorsk.nett.no/Slik_bruker_du_kurset/ Det er berre lov til å skrive nynorsk og vi må rette kvarandre Oppgåve 7.7 Betyr det verkeleg det eg trur det gjer ? 7 Når fantestaven er vorten varm i handa, så er den ikkje god å sleppa. (Ordtak etter Ivar Aasen) Endret 26. mai 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Den? Når fantestaven er vorten varm i handa, så er han ikkje god å sleppa. Hehe, eg håper du tenker det som vi andre gjer Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Når fantestaven er vorten varm i handa, så er han ikkje god å sleppa. Sjølvsagt Eg har nok fått for mykje sidemål (AKA bokmål) på skulen i det siste. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Noenlunde det same med meg. Alt eg har skreve på skulen er bokmål, nesten uvant å skrive nynorsk igjen. Endret 26. mai 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Om dykk heller ville ha skrive nynorsk, kvifor ikkje berre skifte hovedmål til nynorsk og sidemål til bokmål? Vet det er litt seint no, men det hadde vore mogleg om det så var ynskje, eg kjenner ein som gjorde det her eg bur... Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Grunne til eg har bokmål er meir at alt eg leser, skrive av søknader osv. Er på bokmål. Skrive litt her på forumet med ein "ekta goa" nynorsk stil men ellers skrive eg helst bokmål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå