Frosland Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Jeg har i de siste to dagene laget meg en Liverpool-blogg! Bloggen er en reiseblogg, med tips, informasjon, spørsmål og svar, osv. - Jeg vil gjøre Anfield-turer lettere og billigere for deg! (Jeg gir kun tips, selger ikke selv). Jeg vil også skrive generelt om Liverpool FC. Alt fra kamprapporter til rykter! Før sesongstart, altså før vi spiller første hjemmekamp på Anfield (EL-kvallik) flytter jeg til Southport (2,5 mil fra Liverpool) for å følge klubben tettere. Jeg kommer til å oppdatere bloggen min om hvordan jeg opplever Liverpool! Jeg skal på hver eneste hjemmekamp, cup og liga, samt de fleste bortekamper. I tilleg skal jeg få med meg så mange reservelag- og ungdomskamper jeg bare kan. Jeg tar i mot spørsmål, og svarer etter beste evne, samt gjør det jeg kan for å gi deg nyttig og spennende lesestoff om Liverpool FC! Besøk bloggen min her Bloggen er ikke ferdig. Utseende og innhold vil bedres ettersom dagene går, men ta gjerne en kikk allerede nå! Hva vil du at jeg skal skrive om? www.mainstand.wordpress.com Lenke til kommentar
Frosland Skrevet 26. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2010 http://mainstand.wordpress.com/ Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Fin blogg, skal følge med vidare på den:D Lenke til kommentar
Frosland Skrevet 29. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2010 Fin blogg, skal følge med vidare på den:D Hyggelig å høre Sesongvurdering - Hva gikk som gikk galt - Neste sesong BLIR bedre! Lenke til kommentar
Frosland Skrevet 29. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2010 Bare £5 mill å bruke til spillekjøp? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Den så bra ut ja, har potensiale! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå