Gå til innhold

Banned fra battle.net forums

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet når jeg blir unbanned? Var en post i StarCraft II Beta forumet der jeg raget litt på blizzard for å legge til facebook, og ta vekk det å legge til ingame characters.. var 2 slike "F*****G" der..

Noen som har peiling på når jeg blir unbanned? Hvis jeg er permanent banned, er det mulig å sende mail eller noe slikt å bli unbanned?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da jeg ble bannet fra WoW forumene fikk jeg beskjed om hvorfor jeg ble bannet, og hvor lenge jeg var bannet, når jeg prøvde å logge meg inn/poste.

Uansett, hvorfor rage over noe frivillig?

Endret av koots
Lenke til kommentar

Da jeg ble bannet fra WoW forumene fikk jeg beskjed om hvorfor jeg ble bannet, og hvor lenge jeg var bannet, når jeg prøvde å logge meg inn/poste.

Uansett, hvorfor rage over noe frivillig?

Fordi de fjernet ingame character adding...dvs jeg har ikke noen å spille med annet enn random folk.

Hvor lang tid tok det får de slapp deg inn igjen?

Endret av Wolfie276
Lenke til kommentar

La til kompisene mine for et par timer siden.. Fungerte fint det. Måtte imidlertid bruke epost adresse istedenfor den gamle battle.net iden.

Er akkurat det som irriterer meg, jeg vet den nye IDen de har på battle.net.. men jeg kan ikke legge dem til fordi vi ikke har emailen til hverandre, og kan heller ikke gi slik info på forum (banned, pluss at innboksen ville blitt raped av spam etter)

Lenke til kommentar

Jeg ble bannet i 14 dager grunnet "foul language" eller noe sånt noe.

Går det ikke å legge til in-game uten e-mail adresse lenger? Selv om de fjerna identifiers (noe jeg mener de ikke burde gjort) så må jo alle ha et unikt brukernavn for det?

For å unngå spam funker det vel å skrive e-mail sånn: olanordmann at hotmail dot com?

Skal gå an å legge til folk uten å vite real-id. Bare høyreklikk brukernavnet deres.

post-175792-1274567028,905_thumb.jpg

Endret av koots
Lenke til kommentar

Jeg ble bannet i 14 dager grunnet "foul language" eller noe sånt noe.

Går det ikke å legge til in-game uten e-mail adresse lenger? Selv om de fjerna identifiers (noe jeg mener de ikke burde gjort) så må jo alle ha et unikt brukernavn for det?

For å unngå spam funker det vel å skrive e-mail sånn: olanordmann at hotmail dot com?

Skal gå an å legge til folk uten å vite real-id. Bare høyreklikk brukernavnet deres.

Jo, men det går ikke når de er på xfire og ikke ingame :) Det funket ikke når jeg prøvde tidligere heller.

Og nei, du kan ikke legge til ingame ID med å skrive ingame ID-en lengre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...