Gå til innhold

HTC disire + Pioneer bilstero og spotify

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har gått til anskaffelse av en HTC disire, å tenkte jeg skulle koble den til anlegget i bilen. På spilleren i bilen har jeg mulighet for å koble til USB, så jeg tenkte jeg skulle koble til telefonen, så puttet inn USB kabelen å brukte "bruk enhet som diskstasjon". Da hørte jeg sangene som var lagret lokalt på telefonen, men når jeg prøvde å åpne spotify får jeg beskjed om at det er noe galt med minnekortet, å det mulig må formateres. Så dro ut usb kabelen av spilleren, å prøvde å åpne spotify å da fungerte det. Så prøvde på nytt, samme skjedde.

Prøvde å ha spotify åpent mens jeg gjorde det, men med engang jeg putter usb kabelen i spilleren, så lukker spotify, å når jeg prøver å åpne det igjen, får jeg samme meldingen?

Er det noen tips? Eller går det rett og slett ikke an å bruke spotify på spilleren i bilen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du har lest litt om hvordan telefonen fungerer og slikt ikke sant?

er helt sikker på at det står i bruksanvsiningen og rimelig sikker på at det kommer opp iallfeall første gangen du kobler mobilen til med usb kabel at minnekortet blir låst for bruk av mobilen da den kun skal lese/skrive via data tilkoblingen når den er tilkoblet.

mener ialelfall at de var det som kom opp på min desire første gangen jeg koblet den til med usb.

du kan vel uansett koble den til med minijack

Lenke til kommentar

du har lest litt om hvordan telefonen fungerer og slikt ikke sant?

er helt sikker på at det står i bruksanvsiningen og rimelig sikker på at det kommer opp iallfeall første gangen du kobler mobilen til med usb kabel at minnekortet blir låst for bruk av mobilen da den kun skal lese/skrive via data tilkoblingen når den er tilkoblet.

mener ialelfall at de var det som kom opp på min desire første gangen jeg koblet den til med usb.

du kan vel uansett koble den til med minijack

Han skreiv jo at han kunne høre sanger som er lagra på mobilen, men ikke Spotify!

På spilleren i bilen har jeg mulighet for å koble til USB, så jeg tenkte jeg skulle koble til telefonen, så puttet inn USB kabelen å brukte "bruk enhet som diskstasjon". Da hørte jeg sangene som var lagret lokalt på telefonen, men når jeg prøvde å åpne spotify får jeg beskjed om at det er noe galt med minnekortet, å det mulig må formateres.

Har du prøvd å bruke Spotify med usb-kabel til PC ?

Endret av Cruzative
Lenke til kommentar

Har vist mulighet for å koble til spotify med spilleren allikevel. :D

Leste litt i bruksanvisningen til spilleren, å hadde vist RCA og mulighet for minijack på baksiden av spilleren.

Etter det jeg har forstått, så brukes RCA til SUB. Men de minijackene kan jeg bruke til telefonen.

Så gikk ut i bilen å nappa ut spilleren å så på baksiden, det var 2 stk minijack hull, en for lyd på høyre siden og en for lyd på venste siden. Å i bruksanvisningen står det at jeg trenger en "stereominiplugg". Så hva egentlig en stereominiplugg? Er det en 2x minijack til 1 minijack?

Denne spilleren har jeg: http://www.pioneer.eu/no/products/archive/DEH-4000UB/index.html

Endret av s0lberg
Lenke til kommentar

Hei igjen.

Skal se hva jeg finner.

Men det må jo finnes app som gjør at jeg kan koble til med usben? Det å koble til telefonen med usb til spilleren hadde vært genialt, da hadde jeg fått opp på spilleren hva sangene heter, samt skifte sang på spilleren.

Takker for alle svar så langt.

Lenke til kommentar

Du kan jo teste å sette en playlist på offline mode på HTC'en og skru av nettverk på Spotify (under settings eller noe sånt), koble til USB og prøve da ?

Programmet skal fremdeles ha lese og skrive tilgang til minnekortet som det ikke får...

Så vidt jeg kan forstå iallefall.

Lenke til kommentar

Skulle jo ha vært mulig å fått et til valg når man kobler usben til spilleren da. Jeg får disse 4 valgene når jeg kobler usb kabelen i spilleren.

Ala dette:

-Kun lade

-Synce kontakter osv

-Bruk som harddiskenhet

-Del Internetttilgang.

Har forsåvidt funnet en løsning på problemet mitt, bak på spilleren hadde jeg minijack ut. Så la en minijackkabel fra spilleren og til telefonen.

Men hadde vært genialt å fått koblet til med USB, siden da kan jeg skifte sang på spilleren.

Mens fins det en app som gjør at telefonen ikke låser seg når jeg har spotify åpen?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Forstår jeg deg rett, vil du spille sangene du har lastet ned i Spotify på bilstereoen. Minijack funker, for da er det Spotify som styrer showet og det er bare lyd som overføres. USB vil nok ikke gå, ettersom Spotify ikke lagrer filene i et format andre spillere kan lese (svjv).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...