marc1 Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Her kan alle spørsmål og tips rundt prosjektet postes! Alt av hjelp er velkommen Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Gleder meg til å se hvordan det går! Skal du modifisere kabinettet på noen annen måte enn å gjøre det lydtett? Lenke til kommentar
marc1 Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2010 Kan hende jeg skaffer meg et av Fractals Anti Vibration/Noise kit's for å få bort det meste av lyd. Men noen store mods blir det værtfall ikke. Lenke til kommentar
Hvem Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Jeg liker stillegående datamaskiner, så dette blir et prosjekt å følge med på Gleder meg veldig til å se resultatet iom. at jeg har tenkt på å gjøre min egen data mer stillegående. Lenke til kommentar
marc1 Skrevet 22. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Hva mener dere ser best ut: med eller uten vifter over HDD bay'en? Mulig jeg også skal lakke Noctua viftene til CPU kjøleren sånn at alle viftene blir svarte og hvite. Endret 22. mai 2010 av marc1 Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Mulig jeg også skal lakke Noctua viftene til CPU kjøleren sånn at alle viftene blir svarte og hvite. Gjør det! Jeg vil se bilder av hele prosessen! Lenke til kommentar
marc1 Skrevet 23. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2010 Ganske sikkert at det blir lakking av Noctua viftene Får bare ta meg litt god tid så jeg ikke gjør noe skade på viftene. Har forresten også bestilt et PowerColor 5870 med "custom" kjøler. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Update 3# Pakken fra Fractal Design ble sendt igår, forhåpentligvis er den her iløpet av uka så da blir det litt mer fart på update'ene Skal også lakke et par Noctua vifter + det blir nok sleeving av den nye PSU'en Sleeving av PSU Gleder meg til de neste oppdateringene! Lenke til kommentar
marc1 Skrevet 26. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2010 Må bare skaffe meg et slikt ett først, om det ikke er noen som har andre smarte måter å gjøre det på Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Må bare skaffe meg et slikt ett først, om det ikke er noen som har andre smarte måter å gjøre det på Til molex-kontakter(hann) kan du bruke bakdelen på et refill til kulepenn (enden på det tynneste røret) Men jeg regner med at du ikke trenger å sleeve noe som har hann-molex nå, så da får du heller bruke en binders... Noen tilfeldige bilder jeg fant på nettet... Om du ikke allerede har sett det, ta en titt her Endret 26. mai 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Marius5051 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Her er noen tilfeldige ilder jeg fant på nettet (kunne ikke dy meg): Ja, jeg leser til eksamen, og min humor her nådd et nytt lavpunkt Endret 26. mai 2010 av Marius5051 Lenke til kommentar
marc1 Skrevet 26. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2010 Funker den binders metoden på 6pins og 8pins også? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Vil tro det Endret 27. mai 2010 av Meh. Lenke til kommentar
marc1 Skrevet 27. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2010 Har aldri sleevet før så vet ikke helt hvor mye jeg bør kjøpe ? Burde det holde med et par slike, planlegger å sleeve hver kabel/pin. Mulig jeg tar 2 og 2 om det blir altfor dyrt å sleeve hver eneste en. Lenke til kommentar
marc1 Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 Sleeving og slikt er bestilt, skal nok også bestille en pakke med noe lyddempings materiale. Forslag til andre mods? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Likte fronten etter du lakket panelet. Skulle gjerne sett et bedre bilde men ser no bra ut Lenke til kommentar
marc1 Skrevet 11. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2010 Skulle gjerne lagt opp bedre bilder selv Ble bare sånn siden jeg ikke har noe annet enn mobilkamera akkurat nå. Lenke til kommentar
marc1 Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Takker for hyggelige kommentarer Planen er å bytte ut det blå LED lyset til på-knappen med et hvitt et, kanskje plasere et par LEDs rundt i kabinettet også. Det blir også single sleeving av hele PSUen, enten bare hvit sleeving eller blanding av svart og hvit. Synes også de hvite grillene i KongKake's Black 'n' White ble veldig bra, så kanskje det er noe å gjøre også. Pakken fra Fractal skal komme på døren til mandag så følg med ! Endret 12. juni 2010 av marc1 Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Høres bra ut! Gleder meg til neste oppdatering! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå