Gå til innhold

Antec P183 mod kommentar tråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser bra ut sålangt! Ikke dumt å bytte ut ledene, mine lyser altfor sterkt! :p

Hvordan har du gjort det med alle ledningene ? Jeg klarte ikke å dytte alle bak liksom.

Takker :) Blei tøft med røde led lys glad jeg gjorde det. Har egentlig ikke kommi så langt med det med plass av kabler bak hovedkort plata enda egentlig. Hittil har jeg fått 24 pins kablen + en molex strøm kabel igjennom ganske så lett og jeg lurer litt på om det egentlig blir de eneste kablene jeg skal føre igjenn om bak hovedkorte så tror jeg skal klare meg. Har også noen slike : http://en.mdpc-x.com/mdpc-cable-assemblies/cable-management-clip-medium-black.htm som jeg skal bruke bak for og få det mer ryddig.

Lenke til kommentar

Den vennrette skilleplaten der ser veldig bra ut! Jeg tenkte en stund på den LED-modifikasjonen jeg også, men ettersom jeg nå har vurdert å selge kabinettet mitt (Corsair 800D) har det ikke blitt noe av foreløpig...

Lykke til videre! :thumbup:

Lenke til kommentar

Den vennrette skilleplaten der ser veldig bra ut! Jeg tenkte en stund på den LED-modifikasjonen jeg også, men ettersom jeg nå har vurdert å selge kabinettet mitt (Corsair 800D) har det ikke blitt noe av foreløpig...

Lykke til videre! :thumbup:

Jo takker :) Eneste jeg lurer litt på er hvordan jeg skal feste den platen. Om jeg bruker skruer blir det med slike skruer: http://en.mdpc-x.com/mdpc-mounting/screws/unc-6-32-screws-black-oxide-button-head.htm som jeg har liggende eller så lurte jeg litt på tec-7 eller noe vi får se :)

Lenke til kommentar

Hva med å bruke popnagler?

Pop-nagler er jo litt vanskelig å få ut igjen da, men det ser kanskje best ut.

Jeg tror unbrakoskruer eller plateskruer (hvis det er noe å gripe i) hadde vært noe.

Jeg tror jeg kommer til og bruke de skruene jeg har, ta og borre hull og gjenge opp så skal det nok gå :p Har dere noen flere ideer eller noe er det bare og fyre løs. Jeg glemte forresten og legge ut bilder av vifte strøm splitteren jeg har laget dette kommer snart.

Lenke til kommentar

Ser veldig bra ut! Og "splitteren" som du kalte den, ser veldig praktisk ut! thumbup.gif

De røde vifte-festene ble også flotte!

Bare så du vet det, linken til kommentartråden funker ikke...

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Skulle du lakke hele innsiden av kabinettet? :) Det kommer til å bli tøft :)

Jepp, den skal lakkeres silkematt svart etterhvert. Får se om jeg sandblåser eller bare pusser ned med sandpapir forså lakkere.

Lenke til kommentar

Skulle du lakke hele innsiden av kabinettet? :) Det kommer til å bli tøft :)

Jepp, den skal lakkeres silkematt svart etterhvert. Får se om jeg sandblåser eller bare pusser ned med sandpapir forså lakkere.

Okei :) Det blir nok kult :)

Går sikkert fint å pusse for hand. Går vel på om du har tolmodighet til det eller ikke.

Lenke til kommentar

Ser bra ut :) Nå er jeg veldig lat når det kommer til lesing, så jeg må nesten spørre om du har planer om å lakkere kassa ? :)

Kassa skal lakkeres silkematt svart innvendig. Kommer til og sandblåse kassa snart.

Stilig! Glede meg til å sjå mer!

Et spørsmål, den splitteren kor stor er den? Har faktisk leita etter noe liganden til mini-itx kabinettet.

Har da lagt ut noen bilder av splitteren med vinkel måler vedsiden av så du kan se hvor stor den er. Du kunne jo vurdert og bruke denne lille splitteren jeg fant med diodelysene.

Endret av Azma123
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...