Koas Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Synnøve Fjellbakk Taftø tvangsinnlagt på Nordland psykiatriske sykehus. Følg utviklingen på Nyhetsspeilet: http://www.nyhetsspeilet.no/2010/05/sunn%c3%b8ve-fjellbakk-taft%c3%b8-tvangsinnlagt/ Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Dette er ikke "La oss ha det morsomt med Nyhetsspeilet"-tråden. Mer off topic følges opp av advarsler. Dere er advart. Reaksjoner på moderering tas via PM, ikke i tråden. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Med bakgrunn i de teoriene og ideene om samfunnet som presenteres på nyhetsspeilet ville jeg ikke være overrasket om innleggelsen faktisk har en god psykologfaglig begrunnelse. Hvis man oppriktig tror og proklamerer det som presenteres på nyhetsspeilet vil det nok enkelt kunne antas av man lider av forfølgelsesvanvidd eller liknende. Slike konspirasjonstanker kan jo fort utvikle seg på en slik måte at man distanserer seg fra samfunnet og mister sin evne til å samhandle med andre. Om en tvangsinnleggelse er nødvendig kan ikke jeg uttale meg direkte om. Men det er klart at dersom disse tankene opptar så mye tid og energi hos personene at det er en belastning for dem selv så må man gjerne til kompetent personell for å få snudd hele tankesettet. 7 Lenke til kommentar
Dalfararen Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Uprofesjonelt, de kunne i det minste ha påkostet henne en flytur. I verdens beste land så må man kunne forvente litt kreativitet, dette blir bare for dumt. Skjerpings Gahr Støre og Jensemann. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 En person som tydligvis har en historie med psykiske problemer blir innlagt etter lov om tvingen psykisk helsevern... er det virkelig en sak her? Lenke til kommentar
Dalfararen Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Hovedstrømsmedia er selvsagt fullstendig fraværende i denne saken. Jeg lurer på hva som er mest skremmende, slike likegyldige holdninger som vi kan se ovenfor her eller myndighetenes overgrep. Du må ikke sitte trygt i ditt hjem og si: Det er sørgelig, stakkars dem! Du må ikke tåle så inderlig vel den urett som ikke rammer dig selv! Arnulf Øverland. Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Med bakgrunn i de teoriene og ideene om samfunnet som presenteres på nyhetsspeilet ville jeg ikke være overrasket om innleggelsen faktisk har en god psykologfaglig begrunnelse. Hvis man oppriktig tror og proklamerer det som presenteres på nyhetsspeilet vil det nok enkelt kunne antas av man lider av forfølgelsesvanvidd eller liknende. Du skal ikke bli tvangsinnlagt for å ha spesielle meninger. Du blir tvangsinnlagt om du er en fare for samfunnet eller deg selv. Er det noen som kan forklare hvorfor hun ble tvangsinnlagt. Jeg håper de har en bedre grunn, enn at hun har feil meninger. Endret 17. mai 2010 av Camlon Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Det mest komiske her er vell at klovnene faktisk tror de er så meningsfulle at skumle regjeringer tvangsinnlegger dem osv. Sannheten er jo at nesten alle bare ler av nyhetsspeilet og alle de latterlige "artiklene" som "jornalistene" lirer av seg. Om disse hemmelige øgleregjeringene virkelig fantes hadde de jo ikke brydd seg mer med å ta samfunnstapere og klovner. Er egentlig bare sørgelig. 3 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Det skrullingene nok har vondest for å forstå, er at mainstreamen helt fint er i stand til å videreføre og opprettholde seg selv på egen hånd. Det trengs ingen dukkeførere. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Har ikke hørt om henne før. Men har lest litt, og det er jo litt påfallende at hun ble tvangsinnlagt nå, siden hun skrev http://www.nyhetsspeilet.no/2010/05/globalistenes-fremste-agent/ bare for et par dager siden. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Burde Nyhetspeilet gå ut som de har gjort her? De innrømmer jo rett å slett at skribentene de har er så mentalt forstyrret at de er en fare for seg selv eller andre. Det skal godt gjøres å tvangsinnlegges i Norge i dag. Det er ganske mange krav som stilles til det. Er hu kjerringa så ille at hu stiller alle krava så er hu faen ikke riktig navla. Godt å få fjernet sånne folk fra "nyhetsteder" som nyhetspeilet. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Det er jo ikke sånn at hun er mentalt forstyrret - men vurdert mentalt forstyrret av andre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Godt forsvar. "Jeg ER ikke for full. Jeg bare blir vurdert for full av DEG. Så fortsett å skjenke!" 4 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Det er jo noe annet, og det vet du. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Det er jo noe annet, og det vet du. Nei. Som sagt så er det ganske strenge krav til tvangsinnleggelse. Kjerringa er tydeligvis riv ruskende gal. 1 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Ok, er grunngivingen offentlig på noen som helst måte da? Det hadde jo vært interressant å se. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Selvsagt er det ikke offentlig. Det er noe som heter pasienters rettigheter og at slikt ikke skal spres over alle vinder. Det burde i grunn si seg selv. Personlig så føler jeg ikke for å grave i hennes sykehistorie. Hennes psykiske problemer er ikke min sak. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå