Latias Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Hvilken spiller scorer flest mål i årets mesterskap? Håper selv på Rooney, men tror det kan bli litt tøft for han. Min topp 5 liste ser slikt ut: 1. Villa - Sto mellom han og Torres. Tror ikke begge scorer like mye, og Torres er jo som kjent ganske skadeplaget. Spania har et sykt lag, det må bli en av deres spillere. 2. Messi - Ja, jeg vet at Argentina er svake under Maradona. Men Messi er likevel syk, og jeg tror ikke han mister noe av formen under VM egentlig. 3. Rooney - Håper jo så klart at Rooney vinner, men det avhenger av hvor langt England kommer. Hvis de ryker i kvartfinalen (som vanlig), vinner han ikke. Hvis de kommer til finalen, vil jeg tippe Rooney helt på topp. 4. van Persie - Nederland har noen syke spillere offensivt, og de kommer garantert til å score masse mål. Selv om RvP ikke har spilt noe særlig etter jul, skal han likevel ikke avskrives. 5. Klose - Klose er en mann for de store anledningene, og ikke uten grunn at han var toppscorer sist. Scorer nok noen mål i år også, og ender på en 5. plass. Hva mener dere? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Tipper på Rooney, eller Giggs. Lenke til kommentar
Enok5000 Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Klose har ett mål i Bundesliga i år. Ellers kan jeg være enig i Latias' liste. Giggs blir ikke med til VM, Fiske. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Å søren! jeg liker han. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2010 Klose har ett mål i Bundesliga i år. Ellers kan jeg være enig i Latias' liste. Nå spiller han av en eller annen grunn bedre på landslaget. Scorer jo mål i litt mindre enn annen hver kamp for landslaget, noe som er bedre enn det han gjør for klubblaget. Tror han kan score 3-4 mål denne gangen. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Milito/Higuain bør også kunne være med å kjempe om toppscorertittelen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2010 Jepp, men ville ikke ta med flere fra samme land. Dessuten er det snakk om Maradonas Argentina. For alt vi vet kan de ryke i gruppespillet. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Ser den - blir spennende iallefall. Håper selvsagt på Milito Endret 16. mai 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Hadde Pato vært med, hadde han blitt toppscorer tipper jeg. Men siden han ikke er med, håper jeg (og dermed tror) at Rooney blir topscorer. Dette henger sammen med at jeg tror England kommer til minst semifinalen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2010 Hva tror vi om Ronaldo da? Portugal virker bedre enn de var i fjor og Nani er også i knallbra form, kommer Ron til å score mange mål? Jeg tviler egentlig på det. Portugal mangler det lille ekstra, det at de har kommet i dødenes gruppe gjør ikke saken noe bedre. De går nok videre, men tviler på at Ronaldo scorer mange mål. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Tja..Nå vet jeg ikke hvilken formasjon Portugal driller, men Ronaldo er alltid å regne med. Liedson er jo også en svært målfarlig herremann, så om samarbeidet de to i mellom funker kan det bli mange mål Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Tror Messi vinner, men håper Rooney setter flest i nota. Dette med det forbehold av at begge de respektive lagene går langt i turneringen. Lista i førstepost virker uansett ganske bra. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Snu litt på flisa: De MÅ score mange mål Tenkte faktisk ikke på Ronny... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2010 Tja..Nå vet jeg ikke hvilken formasjon Portugal driller, men Ronaldo er alltid å regne med. Liedson er jo også en svært målfarlig herremann, så om samarbeidet de to i mellom funker kan det bli mange mål Avhenger av formasjon ja. Hvis de spiller noe slikt, tror jeg han putter noen. Eduardo Alves - Carvalho - Pepe - Ferreira Meireles - Veloso Nani - Deco - Simao Ronaldo Mange gode offensive spillere på dette portugisiske laget, men de fikk ikke til stort offensivt i kvaliken. Gikk så vidt videre, og 17 mål er ikke akkurat noe å skryte av når man har fire kamper mot Albania og Malta. Til sammenligning hadde England dobbelt så mange mål. Håper for all del det fungerer for dem, for jeg regnet med at de skulle være blant de beste før kvaliken begynte. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Antonio Di Natale er toppscorer i Serie A med god grunn og er Italias farligste angrepsvåpen. Har tro på at han får et godt VM og kanskje en mulig toppscorer-tittel. Mest sannsynlig er det likevel at enten Torres eller Villa tar det. Spania har alle forutsetninger for å komme langt, og score mye mål(lett gruppe). Portugal og Brasil f.eks vil slite litt mer med å score i gruppespillet, siden de møter sterkere lag enn f.eks Italia og Spania. Føler ikke at Rooney er typen til å score så mye på landslaget. Han er ikke like mye hovedmålscorer som i Man Utd samt at Lampard mest sannsynlig tar straffene. Messi sliter nok litt med at Argentina med Maradona ikke virker å være så veldig på hugget, samtidig som han har 5-6 andre offensive spillere rundt seg som ofte scorer mye mål. Vanskelig å bli toppscorer med Milito, Tevez, Aguero og Higuain rundt seg blant annet. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Tipper faktisk Arjen Robben, så fremt han fortsetter som han gjør i Bayern. Ellers så er jo Huntelaar en god kandidat for Nederland. Villa for Spania blir nok en målfarlig spiller, desverre så ser jeg ikke England score mange mål. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Spiller Torres hver kamp, blir han toppscorer. Hvis ikke har jeg troa på Villa. Rooney kan også være en outsider, men det er alltid noen som overrasker, så det er vanskelig å spå. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Jeg tror at Rooney, Villa og Messi vil dominere scoringene dette VM. Et savn at Ronaldo ikke er med, som alltid scorer mye i VM. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Rooney eller Podolski, mulighet for at Van Persie også blir det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå