Latias Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 (endret) VS Tippeligaen 16-05-2010 Kl. 18:00 @ Lerkendal Stadion Vises på: TV2 Sport ---------------------------------------------------- Nest siste lag på tabellen gjester de som er nest best. Det er duket for fotballfest på Lerkendal dagen før dagen. Eneste oppgjøret mellom lagene i nyere tid var i cupen i 2005. Da vant Hønefoss 2-1 på bortebane mot Rosenborg. 16.mai og Rosenborg er noe spesielt. Siden 1981 har Rosenborg spilt hjemme på Lerkendal hver eneste 16.mai, med unntak av 1993, da kampen deres ble flyttet. De siste seks årene har imidlertid resultatene dagen før dagen vært varierende. To kamper er vunnet, like mange uavgjort og tapt. I fjor ble det 2-2 mot Molde. ROSENBORG Rosenborg fortsetter å spille kamper uten å tape. Ligger på 2. plass og har 5-6-0 på de første kampene, fem poeng er det opp til serieleder Tromsø. 1-4-0 på de fem siste kampene sine, mens hjemmestatistikken er 3-2-0. Bortekamp mot Haugesund sist, og nok en poengdeling ble bokført for Rosenborg i en jevn og sjansefattig kamp. Så blir det interessant å se om Rosenborg klarer ett målshow hjemme mot Hønefoss for fulle tribuner på 16.mai. På torsdag spilte de borte mot Stjørdals Blink i cupen og måtte nøye seg med "bare" 4-0. Dette burde bli en hjemmeseier, men man vet aldri med 16. mai-kamper. RBK mangler Prica, Wangberg og Bakenga med skader foran dette oppgjøret. Mulig lagoppstilling: Örlund Lustig - Demidov - Stadsgaard - Dorsin Annan - Henriksen, Traorè Olsen - Iversen - Moldskred HØNEFOSS Hønefoss ligger nest sist på tabellen med 2-2-7 på de første kampene sine, men det har vært bedring i det siste for det nedrykksdømte laget. 2-2-1 er status på de fem siste kampene, og laget er faktisk ubeseiret på de tre siste kampene sine. 1-1-4 er bortestatistikken. Meget viktig hjemmekamp mot Sandefjord i bunnduell i forrige seriekamp, og det endte med tidenes første trepoenger på hjemmebane for Hønefoss. Tok tidlig ledelsen ved F.Lafton, og selv om begge lag hadde noen fine muligheter til å score mål, så endte det til slutt med en meget viktig 1-0 seier for hjemmelaget. Med Sundgot som trener fikk de null poeng, men etter at Tom Guldbrandsen tok over har de tatt hele åtte poeng. Trenerbyttet har virket strålende så langt, og de håper nok på mer suksess på Lerkendal. Hønefoss mangler Hagen, L. Lafton, Hanssen med skader. Benny Olsen kan rekke kampen, men det er usikkert grunnet sin skade. Mulig lagoppstilling: Solvoll Sigurdsson - Hagen (?) - Traore - F. Lafton Dimitrijev - Bolseth - Bangura - Steffensen Angan - Konate Tips: 3-0 Endret 7. juni 2010 av Latias Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Flott at du lagde. Artig å se flere kjente på bildet der. Innlegg. Bør bli storseier i morgen. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 (endret) Kunge lattis Skal bli hjemmeseier. Men om kameraten med billettansvaret ikke fikk tak i gir jeg faen, og graver meg ned med dj. Endret 15. mai 2010 av Attityd Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Alltid muligheter til å komme seg inn! Lenke til kommentar
eveant Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Konge Latias! Blir det 0-0 nå er Rosenborg rett og slett ikke gode nok, men satser på hjemmeseier. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Kvisleis? Velger å ikke uttale meg. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Spiller ikke godeste Lennart Steffensen back? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2010 Har ikke peiling, jeg tok bare deres forrige lagoppstilling og postet den. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Hurra, ingen billett. Tenkte å dra med meg senior på kamp, men det er faktisk ikke mulig å finne spredte plasser innenfor samme kategori. Jeeez. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Hurra, ingen billett. Tenkte å dra med meg senior på kamp, men det er faktisk ikke mulig å finne spredte plasser innenfor samme kategori. Jeeez. Er noen VIP biletter ledig sist jeg så Så det er mulig å få sett kampen live. Når det gjelder kampen i seg selv så forventer jeg en totalt dominanse med utallige mål Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Kanskje man skal investere i VIP billett ja. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 En oppfordring til alle som er på ØØ i dag. Kjøp fanzine! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Fikk tak i billett. Får låne et sesongkort Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Hva faen, driver Edvartsen å dømmer fotball enda? Makan til kukkdommer skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Morsom kamp mot et elendig Hønefoss. Blir nok et pent resultat for vår del. Nekter å tro at Hønefoss har noe å svare med i andre omgang. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Tipper 6-0, Hønefoss er så utrolig tannløse fremover. Bakover er de også katastrofe Endret 16. mai 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
eveant Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Hva faen, driver Edvartsen å dømmer fotball enda? Makan til kukkdommer skal man lete lenge etter. Han er faktisk en av de få dommerne i tippeligaen som finner på egne regler. Med det nivået de er på skulle man nesten tro det er fler. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Morten Moldskred, du sug! Herregud han kan jo ikke score i Tippeligaen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå