Meh. Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Dette ser spennende ut! Men jeg må si jeg tror det blir vanskelig å overgå det forrige prosjektet ditt Uansett gleder jeg meg til å følge med! Lykke til! Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Er det en Transformer eller? Hadde vært kult om den kunne transformeres til en bil eller fly Lenke til kommentar
grevaeg Skrevet 13. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2010 Er det en Transformer eller? Hadde vært kult om den kunne transformeres til en bil eller fly Sarkastiske vi skulle være i dag da gutt? kan "transformeres" til 2 separate pcer -.- Dette ser spennende ut! Men jeg må si jeg tror det blir vanskelig å overgå det forrige prosjektet ditt Uansett gleder jeg meg til å følge med! Lykke til! Vel... har lært en del av tidligere feil.. skal nok klare å få denne opp ett nivå... skal inn på MDPC denne gangen -.- Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Dette ser spennende ut! Men jeg må si jeg tror det blir vanskelig å overgå det forrige prosjektet ditt Uansett gleder jeg meg til å følge med! Lykke til! Vel... har lært en del av tidligere feil.. skal nok klare å få denne opp ett nivå... skal inn på MDPC denne gangen -.- Nå gleder jeg meg enda mer! Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Dette blir kuuult Digger alle dine prosjekter, skal mye til for att denne ikke blir bra Stå på, gleder meg til neste update allerede *får frysninger* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Hmm hva er ett oppsummerende ord for dette prosjektet? Sykt, ja det er ordet, det ser HELT sykt ut! Gleder meg til fortsettelsen Btw, egen tråd for hardwaren din, er det en feil eller noe sånt? Lenke til kommentar
christhenoob Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 It's on again Gleder meg til å se hva du gjør denne gangen Lenke til kommentar
Agrophel Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Tøffe tower så vanlig. Om du ikke har kjørt raid kort enda. Areca + HP SAS expander er også billig løsning Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Kjempespennende med nytt prosjekt! Hvor stort budsjett har du? Lenke til kommentar
grevaeg Skrevet 14. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2010 Budsjett? hmm... ser ikke på sånne ting før prosjektet er ferdig =) Lenke til kommentar
grevaeg Skrevet 14. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2010 Tøffe tower så vanlig. Om du ikke har kjørt raid kort enda. Areca + HP SAS expander er også billig løsning Har 2 stk LSI megaRAID 8208 sas controllere, så blir 2 raid på 8 stk 2TB på hver av dem, er desverre ikke expander støtte på dem 0.o Men har LSI 3041 kontroller som har støtte for opp til 94 disker liggende ^^ Lenke til kommentar
weebl Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 du satser på mdpc ja singel sleeving, powdercoating og laserkutting er vel greia da Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Dette blir helt sykt! Skiller seg ut fra de andre PC'ene du har laget. Prosjektene dine er en stor inspirasjon for meg og mitt fremtidig prosjekt Stå på! MDPC blir det lett. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Dette kommer til å bli enda et rått prosjekt! Gleder meg til å følge med videre Er det en Transformer eller? Hadde vært kult om den kunne transformeres til en bil eller fly haha Lenke til kommentar
grevaeg Skrevet 18. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2010 Noen som er gira på å kjøpe 1 stk byggesett av 1 stk 7th gen modul som avbildet over?? CNC prisene er mildt sagt drøye, men blir en del billigere hvis jeg produserer en 2-3 stk i samme slengen Kan få ett sett for 3950kr for de som måtte være interesert, vil ikke selge mer enn max 2 stk, da jeg fortsatt har lyst på ett unikt prosjekt =) Noe modding må beregnes selvfølgelig Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) Da ville jeg nok heller brukt pengene på en egen mini CNC. 3950kr er ganske mye for et uferdig kabinett Endret 18. mai 2010 av Meh. Lenke til kommentar
grevaeg Skrevet 18. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2010 Noen som er gira på å kjøpe 1 stk byggesett av 1 stk 7th gen modul som avbildet over?? CNC prisene er mildt sagt drøye, men blir en del billigere hvis jeg produserer en 2-3 stk i samme slengen Kan få ett sett for 3950kr for de som måtte være interesert, vil ikke selge mer enn max 2 stk, da jeg fortsatt har lyst på ett unikt prosjekt =) Noe modding må beregnes selvfølgelig Da ville jeg nok heller brukt pengene på en egen mini CNC. 3950kr er ganske mye for et uferdig kabinett Hehe, får nok ikke en mini cnc vannjet til den summen penger Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Nei, man gjør kanskje ikke det (har ikke sjekket så mange priser), men om man så bruker noen lapper mer kan man jo lage så å si hva man vil Lenke til kommentar
grevaeg Skrevet 18. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2010 må huske på matrialpris i dette også, til 3900kr er 1400kr av dem matrialer, resten er i jobb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå