Nobex Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1227957 Tar gjerne imot kommentarer med tanke på hvilke materialer jeg burde bruke og slikt. Trenger også litt hjelp med Sketchup da jeg er nesten grønn på dette. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Spennende. Blir svært mangen detaljer dette. Kan bli ganske vanskeleg men tanke på formen. Men kva størrelse tenker du deg? 1/4 del av orginal størrelse? Kan tenke meg denne pc-en blir ganske lang, mye kurver som bli "åpen" plass. Men skal vertfall fylle med på tråden! Kan bruke litt Sketchup men er desverre ingen "mester" i programet og tanke på eksamen rundt hjørne får andre snille forumbruker for hjelpe deg der Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Spennende prosjekt! Gleder meg til å følge med videre! Lenke til kommentar
Nobex Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Har en litt eldre RC bil stående hjemme som jeg mener er 1:10 av den ekte subaru wrx sti. Bruker da denne litt som referanse og tipper jeg ender på en størrelse på 1:8/1:6. Dog dette avhenger litt av størrelsen på diverse ting som skal inn i den da. Går selv på skole så har ikke så mye fritid, men noe har jeg og den blir nok brukt godt. Endret 11. mai 2010 av Nobex Lenke til kommentar
Cleafox Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Spennende! Skal bli morsomt å se videre Selv tenkt samme prosjekt (mustang tho), men ble ikke noe av grunnet manglende økonomi Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Du skulle ikke laget noe motorisert understell eller noe sånt da, med hjul? Å bære kabinetter er kjedelig så mye kulere å kunne kjøre pcen inn på LAN. Lenke til kommentar
Nobex Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 Har som sagt en litt eldre RC bil med en 1,2hk motor, men alt de tar ganske mye plass, og da må jeg lage det enda større og frykter for at det blir mye styr... Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) Jeg må si det blir spennende å se hvor stor denne bilen blir. I følge bildene ser det ut som den blir upraktisk stor Endret 14. mai 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Nobex Skrevet 14. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2010 Kom frem til at den blir ca 1 meter lang, men den blir ikke mer enn 40cm høy da.. Det med plassen er ikke noe spesielt problem for meg da. Lenke til kommentar
Alexhoop Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Villt kabinett, er ikke fan av biler men dette så nydelig ut! Lurer på hvordan dette skal gå ^^_ Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Gleder meg til å se hvordan dette blir til slutt, sikler på bildene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå