DorkSlayeR Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Project Darkness Worklogg Project Darkness Endret 28. mai 2010 av TattaRn Lenke til kommentar
weebl Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 hva skal du med et 9400 kort når det du allerede har er bedre? Lenke til kommentar
DorkSlayeR Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 hva skal du med et 9400 kort når det du allerede har er bedre? Det var det de ville sponse med. Lenke til kommentar
DorkSlayeR Skrevet 29. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2010 Cable Management 1.1 Hva syns dere om det som er gjort til nå ? Skal jeg ha "Blank Svart" eller "Matt Svart" ? Hva er passer best, Hva er finest ? Lenke til kommentar
DorkSlayeR Skrevet 30. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2010 PSU hull og Pussing Sjekk ut den nye updaten. ----------------------------------- Hva skal jeg bruke som lakk ? Alternativ 1 - Blank svart Alternativ 2 - Matt Svart Hva hadde ditt valg falt på ? Lenke til kommentar
DorkSlayeR Skrevet 19. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2010 Ny Update! @Meh. Takk Er det noe du syns jeg skulle gjort angående prosjektet ? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Gratulere med sponsor! Hva som gjør at du ikke kjem i gang med lakking? Kan godt tenke meg matt svart ville passet bra i kabinettet. Har du to cd rom i kabinettet? siden du bruke to IDE kabler? Endret 19. juni 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
DorkSlayeR Skrevet 19. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2010 Gratulere med sponsor! Hva som gjør at du ikke kjem i gang med lakking? Kan godt tenke meg matt svart ville passet bra i kabinettet. Har du to cd rom i kabinettet? siden du bruke to IDE kabler? Ja, Det er Matt svart jeg har tenkt meg. Men der jeg skal kjøpe det så er det tomt. Nej, Jeg har 1 CD rom og 1 floppy disk. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Floppy disk ja, har ikke brukt den på mange år no. Er det noe du skal ha i pc-en? Lenke til kommentar
DorkSlayeR Skrevet 19. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2010 Floppy disk ja, har ikke brukt den på mange år no. Er det noe du skal ha i pc-en? Ja, jeg vet floppy ikke trengs :S Men jeg kjøpte pc fra komplett og det var ikke med en heldekkende "deksel" i fronten. Hva mener du med i pc-en ? Lenke til kommentar
MariusOX Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Han mener nok om du virkelig skal ha floppyen i PCen? Og du bør file/pusse de hullene du har laget så redder du kanskje sleevinga litt lengre. Lenke til kommentar
DorkSlayeR Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2010 Han mener nok om du virkelig skal ha floppyen i PCen? Og du bør file/pusse de hullene du har laget så redder du kanskje sleevinga litt lengre. Skal pusse mere og skal ha på sånn U-channel molding på hullene. Vurderer å kjøpe en viftestyring der floppyen står. Om noen dager kommer det en ny update Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Bare så du vet det, på innlegg nummer 3. Vifta blåser ut luften fra baksiden. Lenke til kommentar
DorkSlayeR Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2010 Bare så du vet det, på innlegg nummer 3. Vifta blåser ut luften fra baksiden. Ja, Den gjør visst det Lenke til kommentar
DorkSlayeR Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2010 Ny update er nå ute! Clicky Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 (endret) Ser bra ut, men skal du lakke I/O-dekselet som er på grafikkortet også? Endret 26. juni 2010 av Meh. Lenke til kommentar
DorkSlayeR Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2010 Tenker det ja, Men vurderer en annen farge, eller blir det for mye ? Skal det være svart? eller kanskje hvit ? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 (endret) Siden alle de andre er svarte syns jeg den burde være det også Endret 26. juni 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå