Ratleto Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Takk for nok et hyggelig treff, denne gangen med litt flere folk enn forrige uke. Gammel brygge 1 Rustent metall i betong Gammel brygge 2 Skev dør Sille på tur Rusten kjetting En opp og en ned Dagens forskningsforsøk tilsier at høner liker røde tre-stoler Det er alltid én som må være annerledes Endret 8. mai 2010 av Ratleto Lenke til kommentar
lessis Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Takk for turen. Det ble igjen en kald fornøyelse, måtte ty til hanskene til slutt. Alle fotograferer ei høne Fargerik høne/hane og en kanin legepestrot / Petasites hybridus nærbilde Ranheim kirke Ranheimskaia eller restene fra den Venter på bedre vær Sjøkanten Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Det ble da en del bilder i dag Her er noen av mine: Lenke til kommentar
Sille Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Takk for ett trivelig treff i dag! (som alltid) Været var uvant dårlig, men vi overlevde. Her er noen av mine bilder: Olympus E-400, Samyang 85mm f/1.4 Olympus E-400, Zeiss sonnar 135mm f/2,8 Olympus E-400, Samyang 85mm f/1.4 Olympus E-400, Samyang 85mm f/1.4 Lenke til kommentar
arela Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Takk for nok en super tur i passe vær og god pizza på Romantica. Jeg legger ut en god porsjon her, ikke fordi de er så bra, men fordi jeg bare har skummet over utvalget. D2X med AI 28mm f/2: Trondheimsfjorden (Strindfjorden) i pastel Mye tyder på at det kan bli vår her også Pæler og atter pæler - Sille har stilen inne, fikk desverre ikke sett kongsbergknekken! Nei se her, flere pæler En krank krank Ei kran og ei pumpe - D2X med 70-200mm VR1: Sign and behind bars - Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Takker for treffet...at vi ikke hadde været, får tilskrives at vi ikke hadde det på rett dato denne gangen. Men som alltid var det et hyggelig treff uansett. Har ikke fått tid til bildene enda, ser dere har lagt inn mange flotte bilder allerede. Legger inn ett foreløpig, kunne vært tilføyd på dette skiltet fra farmen vi var på: "og fotografer går fritt",( ikke så begeistret for løse hunder vi heller..med tanke på hundetrøbbelet på Rødde ) Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Takk alle for en hyggelig dag! Det var jo litt kjedelig med regn, men jeg synes at bildene blir bedre da än de hade blitt om det hade värt stark sol. Canon 5D + 35/1.4L. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Den tangsteinen din, med pir-stolpene i bakgrunnen var da flott, Helena; ellers har du som alltid lagt merke til mange interessante, små detaljer Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Takk Randi! Gleder meg til å se dine bilder. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Takk Randi! Gleder meg til å se dine bilder. Ikke noe overraskelser her nei, skal jobbe litt med de nå, kommer etter hvert: Equisetum arvense- (Kjerringrokk/åkersnelle ganske vanndrivende, men de må bli grønne først) Her er forrestyen litt om Grytbakkfjæra og Willy som vi hilste på. Ladestein skal jo regulerer over området der og videre nordover. Endret 9. mai 2010 av RandiA Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Og her kommer et utvalg av resten: Ranheimsfjæra og kirken Fjæra og Legepestrot Petasites og Hvil deg i fjærekrattet Emiiil og Kain (Kanin) og Abel Grytbakk-hønene og Idyll i forfall Gammel idyll Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Fint med lav vinkel på "Petasites og Hvil deg i fjærekrattet" og ja, det er den samme sofaen jeg fotograferte ifjor. Liker også den med krokus og stegar. Lenke til kommentar
arela Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Jeg tok et par bilder av sofaen jeg også, men syntes ikke de ble bra. Ditt ble fint Randi. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Jeg tok et par bilder av sofaen jeg også, men syntes ikke de ble bra. Ditt ble fint Randi. Ikke helt fornøyd med det, Are..det er noe med lyset og alle forstyrrende greinene; men jeg syntes det var litt morsomt da nede i fjære-krattskogen. (Ofte forfall gir seg litt kunstneriske uttrykk)..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå