Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Stoke City


Latias

Anbefalte innlegg

b_12.png VS b_38.png

 

Premier League

09-05-2010 Kl. 17:00 @ Old Trafford

 

Vises på: CanalPluss_Sport_2_100x70.gif

 

man_utd_682x400_897559a.jpg

 

 

----------------------------------------------------

 

Sesongens siste kamp er her, og ligaen er i Chelseas hender. Vanligvis burde både Chelsea og United ha greid tre poeng mot disse motstanderne, men de som har fulgt med på årets Premier League vet at ingenting er sikkert i verdens beste liga. Noe sier meg at prikken over i-en ikke har blitt satt enda. Får vi se en syk twist på søndag?

 

article-1242190-07CEF273000005DC-291_468x286.jpg

 

Mark Clattenburg. Har delt ut 101 gule og fem røde kort denne sesongen. Det var nettopp den omstridte kamplederen som sendte Darren Fletcher av banen mot Birmingham i januar.

 

MANCHESTER UNITED

 

Dimitar-Berbatov-scores_2365416.jpg

 

Tre sterke seiere på rad, der vi slo City, Spurs og Sunderland. Hjemme mot Stoke bør det bli en walk in the park, og vi burde egentlig forvente noen av de samme sifrene som da de møtte Chelsea for et par uker siden.

 

 

Se opp for:

Owen Hargreaves

hargreavesarsenalianbrunski-4187.jpg

 

Hargreaves var tilbake etter skade sist mot Sunderland, og leverte en solid kamp. Han vant alle hodeduellene han var involvert av, og ble kåret til Uniteds beste spiller i den forrige kamptråden. Se opp for Hazza!

 

Skadesituasjon:

Anderson, Michael Owen og Danny Welbeck er fortsatt ute. Antonio Valencia er også uaktuell til kammpen.

 

Mulig lagoppstilling:

 

van der Sar

Neville - Evans - Vidic - Evra

Fletcher - Hargreaves - Carrick

Nani - Rooney - Berbatov

 

 

STOKE

 

1261988288192731789.jpg

 

Stoke ligger på en 10. plass, men med tap kan de falle ned til en 13. plass. Slo Fulham på hjemmebane i midtuka, men de har vært svake foran mål hele sesongen. Tony Pulis har gjort en solid jobb med å etablere sitt lag i Premier League, og de skal på ingen måte undervurderes. Kommer sikkert til å gi alt, men på en normal dag blir det ingen poeng til bortelaget mot United.

 

Se opp for:

 

Matthew Etherington

0,,12306~7351091,00.jpg

 

Stokes beste spiller i år. Scorte vinnermålet mot Fulham sist, og blir viktig for gjestene i morgen også.

 

Skadesituasjon:

Førstekeeper Thomas Sørensen og Amdy Fayde er begge ute for gjestene.

 

Mulig lagoppstilling:

 

Begovic

Wilkinson - Shawcross - Huth - Higginbotham

Delap - Whitehead - Whelan - Etherington

Fuller - Sidibe

 

Tips: 3-0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Chelsea skal og er nok rutinert nok til å fikse Wigan. Det eneste er hvis de får litt nærver om Wigan presser litt hardt fra start.

 

Ellers er jeg sikker på at vi gjør en god sistekamp for sessongen. Jeg håper at Berbatov spiller og at han punkter ballongen. Hadde vært bra for han å fått en grei avsluttning etter mye motgang i det siste. Jeg håper på en stor og god hjemmeseier.

Lenke til kommentar

Det blir spennede fordi, Stoke kan ha en god dag innemellom. Da får vi håpe på at Stoke ikke har en god dag, når di spiller idag. Så får vi heller håpe på at Wigan har en god dag mot Chelsea.

 

Så jeg håper på at det blir en 3-0 seier til United :thumbup: . Og at Chelsea taper! (for å toppe det hele så hadde det også toppet dagen visst Haugesund hadde vunnet mot Rosenborg :tease:)

Lenke til kommentar

Jeg håper vi slår Stoke med fine sifre, og at Chelsea driter seg ut mot Wigan.

Jeg tror vi slår Stoke, men jeg tror faen meg ikke at Wigan kommer til å klare noe som helst mot Chelsea :( Hadde allikevel vært fantastisk deilig om vi skulle fått et mirakel idag.

Endret av Larsemão
Lenke til kommentar

Håper på en morsom fotballkamp med mye mål idag, er vel egentlig alt jeg ønsker.

 

Er for mye å håpe på at Wigan skulle ta poeng på brua, så store mirakler finnes ikke. Selv ikke i denne sesongen hvor vi har hatt mange rare resultater.

Lenke til kommentar

Jeg håper vi slår Stoke med fine sifre, og at Chelsea driter seg ut mot Wigan.

Jeg tror vi slår Stoke, men jeg tror faen meg ikke at Wigan kommer til å klare noe som helst mot Wigan :( Hadde allikevel vært fantastisk deilig om vi skulle fått et mirakel idag.

Den der setningen der var litt rar må jeg si.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...