Gå til innhold

er RIM Blackberry Curve 8310 noe tess?

Anbefalte innlegg

Halla tenkte jeg skulle kjøpe meg en ny telefon,men budsjette er lavt.

men må ha en telefon med mutitask,fordi jeg bruker mye opera mini. og det kommer inn en del melinger.

tenkte først på brukt men finner ingen intrisange på finn til riktig pris.

telefonen burdegjerne greieå lese pdf dokumenter da jeg likerå skjekke hva jeg har fåttilønn før jeg kommer hjem.

så kom jeg over RIM Blackberry Curve 8310

er den noe tess?

http://old.prisguide.no/product.php?productId=96879&cat_id=19

mvh Eirik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann!

Jeg tror ikke du skal satse på den. 8310 er veldig utdatert og det kommer ingen nye oppdateringer til den. I dag lanserte Trigcom (som har monopol på BB-tjenester i Norge) versjon 5 av operativsystemet for Curve 8900, men ikke noe for Curve 8310. Det er jo selvsagt fordi RIM ikke har gitt ut noe nytt for de gamle Curve-telefonene, og det kommer de mest sannsynlig heller ikke til å gjøre. Jeg har både Curve 8900 og Bold 9700 og gleder meg som en unge til nye OS6 kommer i juli. Det synes jeg du også skal.

Foreslår at du også satser på en av de overnevnte telefonene. Har du venner i Storbritannia eller USA som kan kjøpe en til deg er det best du satser på det. Trigcom har blodpriser på sine telefoner. Jeg kjøpte 9700 for 300£ for 3 uker siden fra en selger på e-bay.co.uk

Hvis du har trangt budsjett så er ikke BB noe å satse på. Hvis du skal bruke telefonen til det du har skrevet må du bruke Trigcom som leverandør og da er du fort oppe i 400 kr i månedsavgift. Det at du finner telefonen for 900 kr på nettet betyr ikke at den er billig i drift, setter du et telenor- eller ludo-simkort i den mister du alle funksjonene.

Hvis du vil ha noe annet enn BB, men med liknende funksjonalitet, foreslår jeg å ta en titt på denne lenken:

Er du ute etter taster?

Lykke til!

Endret av Xlavinho
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...