Hakon12 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Ja, dette er søstertråden til denne: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1225283 Men nå lurer jeg på om det er noen som har noen gode forslag til en kvinnelig skuespiller i hovedrollen til en romantisk komedie. Alder 25 +/- 3 år. Hun bør være karismatisk og gjerne pen og passe til en komedie. Rollen handler om en litt mørk og mystisk jente med bein i nesa. Veldig ålreit om hun kan synge, men den slags kan man jo fake. Også er det veldig kjekt om dama er kjent. Jeg setter stor pris på hjelp her, altså. Lenke til kommentar
afirm Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Får foreslå den einaste norske kvinnelege skodespelaren eg kan då. Jenny Skavlan Korvidt ho kan synge veit eg ikkje. Men fin å sjå til er ho i alle fall. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Ett par-tre jeg kom på i farten: Ida Elise BrochWikiIMDb er vel helt i det yngste sjiktet av det du søker, hun er ei pen jente, og overasket som ei ganske så dyktig skuespillerinne i Mannen som elsket Yngve. Silje SalomonsenWikiIMDb er på den andre siden litt eldre enn det du søker, men hun kan helt sikkert fungere i en rolle som ei mot slutten av tjueårene. Hun er først og fremst slående vakker, men kan også skilte med gode roller i filmer som Monstertorsdag, Mongoland, Jonny Vang, m.fler. Og, hun kan synge. Agnes KittelsenWikiIMDb kan muligens også fungere, hun gjorde en god rolle i Max Manus, og jeg husker henne som en søt liten ting i fra Brødrene Dal og mysteriet om Karl XIIs gamasjer. Edit: La til en bokstav. Edit2: La til det faktumet at Silje Salomonsen kan synge. Endret 5. mai 2010 av Bruckiania Lenke til kommentar
spankpos Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Kaia Foss Ho har jo spelt i "Bare Bea" og "Den Siste Revejakta" (Sjølv om ho berre spelte død i den sistnevnte filmen), har også litt erfaring fra teateroppsettingar der ho har spelt ei jødisk jente under 2. verdskrig. Har hausta mykje god kritikk for den rolla. Kamilla Grønli Hartvig Har som Kaia Foss spelt i "Bare Bea", det er den einaste filmen ho har spelt inn, men ho har også hatt ei lita rolle i "Himmelblå", sjølv om det ikkje var så veldig mange episodar Ida Elise Broch Som overnevnte "Bruckiania" sier, ei ganske så dyktig skodespelarinne. Imponerte i "Mannen som elsket Yngve" og gjorde seg ikkje heilt vekk heller i "Switch". Lysande framtid:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå